[ Eskadron vs. Veredus ]

Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Veredus Pro Classic!

Eskadron till vardagsridning! Har nästan tröttnat på Eskadron, är så vanligt, men de är dock superbra skydd. Får välle spara ihop till Veredus med=)
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Farouk skrev:
Gäller kardborreproblemet mest på Pro Classic eller alla deras skydd? :crazy:

ALLA! men det e ju bara att byta, finns ju att köpa kardborreband separat. Finns på Equalityline.
Iallafall på den "formen" av skydd, Veredus tillverkar ju fler former, eller hur man nu ska förklara det :smirk:.
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Veredus Pro Classic är snyggast, tätt efter ligger Pro Light.

Är ganska trött på eskadron, men det är bra skydd. Jag tror jag skulle ha eskadron flexisoft till vardags, men vad är prisskillnaden? Sånt avgör ju också.
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Vardags: Veredus Pro Light
Tävling: Veredus Grand Prix assnygga! :)
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Breccia_ skrev:
Veredus Pro Classic är snyggast men tydligen slits dom där kardborrebanden snabbt, men det är ju bara o köpa nya :p
Wille har sagt att han vill ha såna... :angel:


Vilket sammanträffande! Min häst (som heter Wille:D ) säger också att han vill ha Veredus Pro Classic! :eek:
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Veredus proClassic är snyggast

till vardags skulle jag ha FlexiSoft
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

jag eskadrons vanliga o verdus pro light och tycker bäst om Verdus skydden.
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Jag hade gärna haft vanliga eskadron till vardags och Veredus Pro Classic till tävling. Bruna för det är så fint :angel:
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Gillar Veredus mest. Har grand prix modellen och den med läser i (vet inte vad den heter :p). Är jättenöjda med dom..Ska snart införskaffa mig ett par Carbon Gel hade jag tänkt.

Eskadron är ju också bra, men jag tycker att det är lite dålig kvalitet. Och sedan är ju Veredus typ 1000 gånger snyggare...
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Veredus grand prix ser ju absolut mysigast ut
men till vardags blir det Eskadron.
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Min pålle ska få eskadron flexisoft att ha på träningar och när det är blött vid tävlingar och veredus grand prix att ha att tävla i annars.
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

var kan man köpa veredus pro light? och vad kosstar de?
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Jag gav 900 för mina Prolight senskydd.
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Veredus Pro Classic är snyggast

Medan jag tycker att Veredus Pro Light är bättre till vardagsträning eftersom dom är lättre att göra rena än Veredus Pro Classic.
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Jag gillar nog Veredus mest. Alla mina Eskadronskydd har gått sönder och det har tagit evigheter att få dem reklamerade eftesom de ska krångla så :p

Jag säger Pro Classic eller Carbon Gel. Jag kan inte bestämma mig :p
 
Sv: [ Eskadron vs. Veredus ]

Jag har alla Veredus och Eskadrons modeller och jag måste säga att Veredus Pro Light och Eskadron Flexisoft är favoriterna.
Jag har inte alls märkt att kardborren blir dålig på Veredus. Jag har ridit med vissa i princip varje dag i säkert 4 år och de håller än.

Veredus Pro Classic tycker jag är fina men gillar inte riktigt bakskydden, de är för raka och stela tycker jag och formar sig inte riktigt efter hästens kota och kan därför snurra runt lite på benet.

Veredus Grand Prix och Eskadron med ludd använder jag bara om det är rent underlag, gillar inte alls luddskydd egentligen och framförallt inte smutsiga sådana. ;)
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 058
IT & mobiler Min mor är (förvånansvärt nog!) rätt intresserad av att skaffa sig en surfplatta, och jag funderar på om någon har några erfarenheter av...
Svar
3
· Visningar
973
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Då var det dags för en ny hjälm då den gamla överskridit sitt "bäst före-datum" på tok för mycket. Nu velar jag mellan de olika...
Svar
18
· Visningar
3 736
Senast: Nomina
·
Utrustning Behöver lite hjälp här med val av senskydd;) Mitt fullblodssto ska snart få släppas ut i stor hage med polare igen:bump: efter att ha...
Svar
19
· Visningar
3 090
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Burkfisk
  • Tatueringstråden, del 4

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Vildkattungar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp