Eurohorse shopping BILDER

Sv: Eurohorse shopping BILDER

Det är inget speciellt mer än kul design om du frågar mig. Irriterande låg midja dessutom.
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Vadå unga tjejer?
De finns väl upp till stl 42-44 ?

Men priset är lite väl saftigt kan jag hålla med om.
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Ja alltså-dom är verkligen jättesköna. Men jag föredrar faktiskt mina Pikeur ändå:o. I synnerhet mina Candela med riktigt hög midja:).
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Inte för att jag är stor på ngt sätt men har lite midja ca 38-40 lagom rumpa å lår 36-38 provade ett par animo 46!!! Å fick inte knäppt i midjan men över rumpa å lår satt de pösig!!! Visst materialet var lite som att ha på sig leggins/ träningsbyxor inget jag gillar direkt så sätt men vissa gör. Förstår fortfarande inte vitsen med dock priser som en os träns, där är det ju läder!

Fattig student det är jag med! Jobbat i två månader å sparat nu är dessa pengar borta :) inga hästprylar och kläder till mig fram till sommaren den saken är klar!
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Skönt att höra att det inte bara är jag som inte passar i dessa byxor ;)
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

OT
Jag har ett par vita, de är ju då bara använda på tävling i ca ett år. Noppriga har de blivit, inte okej! Sen är de små i midjan och pösiga i ben gentemot storleken. Köper aldrig ett par igen. Spooks ska det vara! :)

För övrigt köpte jag en Kep hjälm, inte mountain horse utan den riktiga kep hjälmen. Jobbar på att få in bild ;)
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Åh herrejävlar! Så dyra byxor och ingen passform? visst att alla är olika men ändå.. Hörde folk som köpt stövlar för 3600 (på rea!!), vad är det för mirakelskor? Klämde lite på ett par jeans från Kingsland, men de kändes ju tunna som papper och ingen slitstyrka och kostade över 1000 kr.. Fattar inte, betalar folk så mycket bara för märke?
Glad att jag rider i billiga jeans från JCs utförsäljning :p

Dåligt westernutbud, trodde det skulle vara mer faktiskt. Men hittade
* "skrutträns" att ha på hemmaplan
* Bosal
* Flugluvor
* Leovet NoRub mot sommareksem
* En ny försäkring :p
* Magic brush (Jag erkänner, de var bra!)
* En "skruttpad" att ha som slit och släng
* Sadelöverdrag
* Två borstar från borstiq
* Grimma med lite ludd på nosen

Jaa, det var nog allt. Blev mest smågrejer. Men kul var det! Har inte varit där på säkert femton år.
Såg så många fina schabrak att jag blev lite sugen på att rida engelskt igen :p
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Får se om jag hinner få in bilder senare, men detta var vad jag köpte iaf:

* hjälm (Uvex), hade svårt att välja mellan blå och svart, men fanns bara blå kvar när jag bestämt mig. Men det passar bra eftersom jag redan har en svart hjälm som bara är nåt år gammal.
* shortchaps från Alex's boots, svarta med glans upptill
* 2 par handskar från John Withaker som kom med gratis med hjälmen
* Stockman-oljerock av billig modell
* jodphurs med knytning & blixtlås av billig modell


Berättade de under sista föreställningen vilka som vann hästarna? Lät som de skulle göra det, men måste missat det helt isåfall...
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Min shopping:

null_zps1aed5cab.jpg


Lamicell-shabrak 340:-
Orange dressyrschabrak 150:-
Kavaj från Cavallo, 50% på 2485:-
Pälsglans Dreamcoat 180:-
Hubertus Classic-träns 1124:-
BackonTrack snabbandage 900:-
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

jag har varit duktig och bara köpt saker jag faktiskt behöver :p,
ariat skokräm och rengörings kräm,90kr
kl strumpor baby blå, 6pack 75kr
och ett par hv polo ridbyxor, satt super bra :love: 1036kr :rofl: kände att jag behövde ett par nya och planerar inte att köpa några nya ridbyxor fören nästa stora mässa :p dvs falsterbo eller nästa göteborg horse show.
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Berättade de under sista föreställningen vilka som vann hästarna? Lät som de skulle göra det, men måste missat det helt isåfall...

Highway vanns av en tjej i 16-17års åldern, som inte hade häst sedan tidigare. Hon har en blogg, bara att googla på lotterihäst + highway!

Jag blev riktigt glad för hennes skull, tänk vilken dröm?! Även om man gärna själv hade vunnit så skall det bli roligt att följa dem via bloggen!
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Highway vanns av en tjej i 16-17års åldern, som inte hade häst sedan tidigare. Hon har en blogg, bara att googla på lotterihäst + highway!

Jag blev riktigt glad för hennes skull, tänk vilken dröm?! Även om man gärna själv hade vunnit så skall det bli roligt att följa dem via bloggen!

Åh va roligt, låter som bra lotterivinnare!
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Jag lyckas inte hitta hennes blogg, bara kompisens. Vill du pliiis skucka ett pm med länk till mig:)!
 
Sv: Eurohorse shopping BILDER

Googla equuestri. Hon har en blogg ihop med en kompis. Måste vara en riktig dröm som gått i uppfyllelse :)
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 146
Senast: mars
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 339
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 036
Senast: bollen__
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 790

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp