Få katten att äta blötmat

Jag älskar den här tråden. Den är liksom katten och kattslavar personifierade. Katter som vägrar att äta (dyra) maten som är bra för den och kattslavar som gör sitt yttersta, köper hem massor med olika sorter, hackar, maler, blandar, trugar (handmatar!), försöker gömma maten på olika ställen, lura katten, aktiverar på olika sätt. Skickar in dyrt foder som katten plötsligt dissar för analys. Ger mänsklig lyxmat. :rofl:

Vilket underbart djur vår katter är, och vilken pli de har på sina kattslavar :heart
Haha förstår inte aaallls vad du menar med det.
Min äter inte de dyra, mjau nja och pussi Ajemen liksom
Men pussi är nåt jag bara köper när det är kris och inte hinner köpa mjau
Ska testa mush nu men vi får se,
Jaga för att få matlust är nog inte fröken med på. Hennes jaktinstinkter är inte på topp :rofl:
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 143
Senast: Sassy
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: escodobe
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
921
Senast: Bison
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp