Farmen 2018

Nåt kul igår var att få se lite mer av Daniella!

Urbota korkat att vilja förstöra uppdragen. Man vill hoppa in i TVn och säga åt dem! Pulsen går upp av farmen.

Kollat på Torpet också. Robin !!! Men tycker sjukt synd om honom som hamnar emellan Rocco och Kirsi.
 
Vad tycker ni om Gustavs "jag ska välja den som jobbat minst" om den som jobbat minst gjort det på grund av skada/sjukdom? Tänker ju då på Daniella och Stella i första hand, och vi kan ju för enkelhetens skull säga att de jobbar likvärdigt med övriga i "normala" fall.
 
Vad tycker ni om Gustavs "jag ska välja den som jobbat minst" om den som jobbat minst gjort det på grund av skada/sjukdom? Tänker ju då på Daniella och Stella i första hand, och vi kan ju för enkelhetens skull säga att de jobbar likvärdigt med övriga i "normala" fall.

Och alla som inte tror på det och därför ändå inte tänker jobba... det uppfyller ju bara hans kriterier då ju. ;)
 
Vad tycker ni om Gustavs "jag ska välja den som jobbat minst" om den som jobbat minst gjort det på grund av skada/sjukdom? Tänker ju då på Daniella och Stella i första hand, och vi kan ju för enkelhetens skull säga att de jobbar likvärdigt med övriga i "normala" fall.
Tänker att han kanske väljer Stella? Men jag vet inte. Daniella har ju ändå fått diagnos av läkare medan Stella mest går runt och gnäller. Vad det verkar som. Fast jag tror Stellas gäng kommer bli tokiga om hon väljs.
 
Även om Gustavs gäng jobbar minst kommer han att välja ur det andra gänget, han hittar säker på nån anledning
 
Ja torpet brann också men det tror jag inte man fått se nått av mer än lite snabbt. Så vet inte vad som hände.

Det var 6 veckor efter första personen kom till torpet, så dröjer nog nån vecka till innan vi får se det. Undrar vad de gör sen för huset ser rätt skadat ut på bilderna i introt?

Jag tänkte ju direkt att det skulle hända när Kirsi kom dit, dvs att det var andra huset hon skulle hålla på bränna ner ;)
 
När brinner torpet då
Nästa avsnitt?
Ska det visas en gång i veckan?
Hade hoppats jp skulle bli förstakämpe
 
Och Daniella sa rakt ut att hon jobbat minst...
Båda två har varit sjuka
Så Stella gänget hade rätt. Jag tror det skulle mycket till om Gustav valt någon i sitt eget gäng.
 
Tycker ändå att Gustav gjort ett bra jobb som storbonde (vad tv visat) ska bli kul att se vad Wincent säger när han kommer.

Känns inte som lika öppna konflikter.

Även om de fortfarande säger korkade saker. Hoppas Stella klarar sig
 
Tycker ändå att Gustav gjort ett bra jobb som storbonde (vad tv visat) ska bli kul att se vad Wincent säger när han kommer.

Känns inte som lika öppna konflikter.

Även om de fortfarande säger korkade saker. Hoppas Stella klarar sig
Tycker också Gustav gjort ett bra jobb som storbonde.

Hade Stella jobbat lite mer och haft bättre attityd så tror jag faktiskt han hade valt Daniella. Alternativet hade varit att borste från både Dani och Stella och välja näste man, vilket väl hade varit JP. Men då hade det väl blivit ännu surare miner.

Jag tror att Stella åker ut och kommer till Torpet, där hon och Kirsi ryker ihop så det börjar brinna :p
 
Tycker också Gustav gjort ett bra jobb som storbonde.

Hade Stella jobbat lite mer och haft bättre attityd så tror jag faktiskt han hade valt Daniella. Alternativet hade varit att borste från både Dani och Stella och välja näste man, vilket väl hade varit JP. Men då hade det väl blivit ännu surare miner.

Jag tror att Stella åker ut och kommer till Torpet, där hon och Kirsi ryker ihop så det börjar brinna :p

Håller med, Gustav har skött sig helt okej. Tänker att skillnaden mellan Stella och Daniella är att Daniella sökte vård = det är ställt utom allt tvivel att hon faktiskt hade hjärnskakning/skadad arm/vad det nu var. Trist för Stella, men tror att det hade blivit än värre bråk om han helt valt att bortse från båda tjejerna på grund av skada och sjukdom, och valt näste man på listan.
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 058
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 738
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
469
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
26
· Visningar
793
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp