Farmen 2018

Jag har aldrig sett /följt Farmen tidigare men i lördags gick allt på repris och jag och sambon fastnade...

Jeezez...

Kan Mulle något annat än att slå sig för bröstet och sen skylla ifrån sig när uppdaregn granskades?
Rocco. ja lilla vän du underskattade Manne helt. Att lyssna på andra var inte hans grej, Han körde bara på.

Att Ann valde att åka hem vilken chock, hon gillade inte människor... nähä då sökte du verkligen till rätt program.

Hon med läpparna från Malmö (kommer ej ihåg vad hon heter) tycker jag verkar ganska skön ändå. :) Tyckte inte om henne först men hon har växt.

Kirsi gillar jag inte alls. Louise gjorde helt fel som skickade gröten på henne och hotade med våld absolut men Kirsi verkar ju ha gått på henne hela tiden. Kändes om att när det inte gav effekt att mucka med Malmö kvinnan så gick hon på Louise istället. Som JP sa att ingen går och slänger gröt på någon annan helt oprovocerat.

Ja jösses vilken drama... Ja jag har satt på serieinspelning så både jag och sambon kan följa detta :D

Tycker även det är roligt att läsa hur andra uppfattar människorna man ser på TV :D TV kan ju vinkla rätt bra men vi alla läser ju in våra uppfattningar i det också.

Undrar vem som blir storbonde ikväll :)
 
Fast va, det är ju inte ditt fel om någon ser inlägget innan avsnittet. Utsätter man sig för spoilers när man inte kollat vid sändning får man ju liksom skylla sig själv även om det är surt när man råkat kolla på fel ställe.

Själv lät jag bli att gå in på buke helt innan jag kollat ikapp igår. Det är rätt lätt att slippa liksom :)
 
:eek: Värsta spännande vid tinget. Faktist, för jag trodde Rocko skulle ta honom. Så glad att han inte gjorde det, orkar inte heller lyssna på hans skryt.

Får se om det blir någon ordning nu men tvivlar på det. Förstår inte hur man kan misslyckas så total med alla uppdrag i princip :crazy:
 
Jag har aldrig sett /följt Farmen tidigare men i lördags gick allt på repris och jag och sambon fastnade...

Jeezez...

Kan Mulle något annat än att slå sig för bröstet och sen skylla ifrån sig när uppdaregn granskades?
Rocco. ja lilla vän du underskattade Manne helt. Att lyssna på andra var inte hans grej, Han körde bara på.

Att Ann valde att åka hem vilken chock, hon gillade inte människor... nähä då sökte du verkligen till rätt program.

Hon med läpparna från Malmö (kommer ej ihåg vad hon heter) tycker jag verkar ganska skön ändå. :) Tyckte inte om henne först men hon har växt.

Kirsi gillar jag inte alls. Louise gjorde helt fel som skickade gröten på henne och hotade med våld absolut men Kirsi verkar ju ha gått på henne hela tiden. Kändes om att när det inte gav effekt att mucka med Malmö kvinnan så gick hon på Louise istället. Som JP sa att ingen går och slänger gröt på någon annan helt oprovocerat.

Ja jösses vilken drama... Ja jag har satt på serieinspelning så både jag och sambon kan följa detta :D

Tycker även det är roligt att läsa hur andra uppfattar människorna man ser på TV :D TV kan ju vinkla rätt bra men vi alla läser ju in våra uppfattningar i det också.

Undrar vem som blir storbonde ikväll :)
Jag gillar också Stella ( med läpparna). Tycker hon verkar sympatisk och omtänksam.

Manne, Pavel? hästtjejen och den blonda tjejen filmas inte så mycket. De verkar lite tysta och startar nog inga gräl och är säkert mindre intressanta än de andra just nu.

Gustav och Dee gillade jag mer från början än vad jag gör nu. Vet inte riktigt vem som är favorit. Manne växte i och med att man fick se mer av honom tycker jag.

Kirsi verkar grälsjuk, vet inte riktigt vad hon har emot Stella och varför det skulle bli kaos om Stella blir storbonde? Jag har inte fått uppfattningen om att de andra på farmen har något emot Stella?
 
Kirsi verkar grälsjuk, vet inte riktigt vad hon har emot Stella och varför det skulle bli kaos om Stella blir storbonde? Jag har inte fått uppfattningen om att de andra på farmen har något emot Stella?
Kirsi verkar för mig vara typen som gärna öppnar käften och anser sig vilja ha raka puckar hit och dit, men om någon säger ifrån så är hon en stackars martyr och den som sagt ifrån är typ satan själv. Jag tror problemet ligger där - Stella sa ifrån, Kirsi blev kränkt.
 
Kirsi verkar för mig vara typen som gärna öppnar käften och anser sig vilja ha raka puckar hit och dit, men om någon säger ifrån så är hon en stackars martyr och den som sagt ifrån är typ satan själv. Jag tror problemet ligger där - Stella sa ifrån, Kirsi blev kränkt.
Så kan det nog vara! Riktigt obehagligt med vissa gräl de haft, i alla fall ser det ut så utifrån för mig som är den lite mer konflikträdda typen :nailbiting:
 
@gul_zebra @Monkie Hade nog varit mycket mer konflikter om jag vart tillsammans med Kirsi :rofl:

Dee gillar jag fortfarande skarpt.

@Sporthorse håller med om att Rocko gör smbättre TV. Manne fick man knappt se alls.

Mulle har jag lite svårt för. Tycker mest han går och slår sig för bröstet men kan ha fel. Det återstår att se
 
Tusan, vad de stör sig på varandra :nailbiting:

Stella blir nog bra som storbonde tror jag, håller ni med?

Flera gnäller på andra men är inte bättre själva...Som Gustav som klagade på Roccos glesa tak, JP som klagar över att folk beter sig som pajasar, Mulle som stör sig på Dee (varför hade han själv tid att kolla vad hon gjorde liksom?)
 
Tusan, vad de stör sig på varandra :nailbiting:

Stella blir nog bra som storbonde tror jag, håller ni med?

Flera gnäller på andra men är inte bättre själva...Som Gustav som klagade på Roccos glesa tak, JP som klagar över att folk beter sig som pajasar, Mulle som stör sig på Dee (varför hade han själv tid att kolla vad hon gjorde liksom?)

Tror att alla har abstinens av något slag, socker, mat, tobak mm samt sova dåligt med massa folk runtomkring. Jag skulle nog haft ihjäl hälften av deltagarna. :D

Sen klipps det ju friskt också. :)
 
Jag gillar Stella :D

En reflektion jag gjorde igår när kameran filmade henne bakifrån. (ja jag gillar henne men är på skvallerhumör :D ) Tror du hon har gjort något med baken för att den ska bli.. ja så fyllig? Den står ju ut rätt rejält från kroppen :D

Kunde inte ta min blick från den igår :rofl:
 
En reflektion jag gjorde igår när kameran filmade henne bakifrån. (ja jag gillar henne men är på skvallerhumör :D ) Tror du hon har gjort något med baken för att den ska bli.. ja så fyllig? Den står ju ut rätt rejält från kroppen :D

Kunde inte ta min blick från den igår :rofl:

Hon har nog gjort något med den. Tycker hon påminner om Jeccica Rabbit, ascool :D
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 068
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 766
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
471
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
26
· Visningar
805
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Senast tagna bilden XV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp