Farmen 2018

Tror ni Stella väljer Kirsi till förstekämpe? I så fall, kommer Kirsi välja Alexandra som andrakämpe då och vem av dem kommer vinna och i vad? Har inte fått någon uppfattning om Kirsi är stark, men hon skulle nog vara bra på husförhöret tror jag! Kirsi har för övrigt framstått som sympatisk denna veckan, hade jag inte sett henne förra veckan hade jag tyckt hon var schysst!

Daniella verkar vara en gullig tjej, tycker inte att det är okej att JP går på henne som han gör och inte slutar. Fattar inte alls vad han sysslade med i gårdagens avsnitt.

Nja tror inte hon väljer Kirsi, de verkar ju ha någon plan om att välja hon den blonda som hänger med Stella (som aldrig gör någonting) och hon i sin tur väljer Kirsi.

Vore så kul om Kirsi sen slår ut den tjejen, de har ju så låga tankar om henne. Om Kirsi åker ut lär de väl svälta ihjäl, kan inte vara så himla lätt att laga mat på ingenting (åt folk som bara gnäller)
 
mannen....kom igen mannen.... mannen.... mannen...

Jeezez..

Tänker om Stellas plan är att få ut Kirsi som de sagt borde hon väl välja Alexandra som förstekämpa och Alexandra sedan Kirsi? av 25 min visas ju bara ihopklippta bråk.
 
Men jag förstår att dem gnäller över maten. Jag menar dem potatisarna hon tvättade i slutet, ska dem räcka till alla när det är typ det enda dem äter??
 
Nja tror inte hon väljer Kirsi, de verkar ju ha någon plan om att välja hon den blonda som hänger med Stella (som aldrig gör någonting) och hon i sin tur väljer Kirsi.

Vore så kul om Kirsi sen slår ut den tjejen, de har ju så låga tankar om henne. Om Kirsi åker ut lär de väl svälta ihjäl, kan inte vara så himla lätt att laga mat på ingenting (åt folk som bara gnäller)
Tror Kirsi slår ut Alexandra. Alexandra verkar så trött och slö.
 
Men jag förstår att dem gnäller över maten. Jag menar dem potatisarna hon tvättade i slutet, ska dem räcka till alla när det är typ det enda dem äter??

Har de obegränsat med mat av de varor (grödor) de har? Tänker att det bara finns en begränsad mängd och att de själva får avgöra ransoneringen.

Vore ju inte helt ologiskt om produktionen vill ha lite hunger med i spelet för att få fram drama :D
 
Jag vet inte riktigt, men jag antar att dem har planterat typ tillräckligt för att x antal personer sk atå sig genom farmen (x= hur många deltagare dem nu är)
 
Jag tror dom håller i Kirsti lite. Det är varken lätt eller roligt att bli av med en bra kock. Dock lagar hon väldigt lite mat kan jag tycka.
 
Fast hon Dee åt ju ett ägg så vem vet hon kanske börjar äta kött igen.
Däremot tyckte jag det va så roligt när hon fick ligga i sängen större delen av dagen med förklaringen att hon hade ont i musklerna. Jag tänkte bara att jaha så känner alla som har träningvärk :laugh:

Jag förstod inte riktigt när hon förklarade sin värk "jag har varit vegetarian i 3 år och vegan i ? år så jag känner igen detta" - jaha. Vad har ditt kostval med din kroppsvärk att göra? Kanske nån som kan förklara :p
 
Jag förstod inte riktigt när hon förklarade sin värk "jag har varit vegetarian i 3 år och vegan i ? år så jag känner igen detta" - jaha. Vad har ditt kostval med din kroppsvärk att göra? Kanske nån som kan förklara :p
Efter 13 år som vegetarian som faktiskt åt dåligt nog för att få en del brister är jag jävligt nyfiken jag också :p
 
Min tanke går genast till ridningen.. hur tusan får man plats i sadeln?? :rofl: Kommer nog stirra lika intensivt på den idag. Kan tro att jag aldrig sett en rumpa förut

Det får man nog inte, alt köpa en med typ 18 tum sits, finns väl inte större? Men nä det blir nog trångt och obekvämt. Såg en tjej som uppenbart gjort brazilian butt lift, pinnsmal med jätterumpa rakt ut. Hon kunde inte ens sitta normalt så det blir nog inte alltid jättelyckat.
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 074
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 793
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
473
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
26
· Visningar
825
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp