Bukefalos 28 år!

Farmen 2018

Tittade igår på farmen för första gången på säkert tio år.

Alltså det ÄR inte samma program nu som då alls!
Nu är det mer såpa, intriger, svordomar.
Jag hade tycker det skulle vara ett betydligt mer givande program om de fokuserade mer på hur de löser sina uppdrag än filmar allt detta skitsnack.

Den värsta verkar vara Jean-Pierre, vilken falsk människa.
 
En reflektion jag gjorde igår när kameran filmade henne bakifrån. (ja jag gillar henne men är på skvallerhumör :D ) Tror du hon har gjort något med baken för att den ska bli.. ja så fyllig? Den står ju ut rätt rejält från kroppen :D

Kunde inte ta min blick från den igår :rofl:
Ser ut som brazilian butt lift. Då blir det sådär.
 
Tittade igår på farmen för första gången på säkert tio år.

Alltså det ÄR inte samma program nu som då alls!
Nu är det mer såpa, intriger, svordomar.
Jag hade tycker det skulle vara ett betydligt mer givande program om de fokuserade mer på hur de löser sina uppdrag än filmar allt detta skitsnack.

Den värsta verkar vara Jean-Pierre, vilken falsk människa.

Jag tycker de tidigare säsongerna har varit mer normala. I år verkar de flesta mest intresserade av att tjafsa och bråka.

Men jag sällar mig till skaran som gillar Stella.
 
Jag tycker de tidigare säsongerna har varit mer normala. I år verkar de flesta mest intresserade av att tjafsa och bråka.

Men jag sällar mig till skaran som gillar Stella.
Aha ok. Kollade på mandelmann som kom efter det och det programmet har ju iaf kvalité och känns roligt att titta på.
Ska ge farmen nån changs till dock :)
 
Tittade igår på farmen för första gången på säkert tio år.

Alltså det ÄR inte samma program nu som då alls!
Nu är det mer såpa, intriger, svordomar.
Jag hade tycker det skulle vara ett betydligt mer givande program om de fokuserade mer på hur de löser sina uppdrag än filmar allt detta skitsnack.

Den värsta verkar vara Jean-Pierre, vilken falsk människa.
Men hur visar man hur folk löser uppdrag när de inte löser uppdrag? :p
Jag hade iofs velat se mer av hönshusbygget. Jag hade fan gjort det bättre själv :rofl:
 
Tittade igår på farmen för första gången på säkert tio år.

Alltså det ÄR inte samma program nu som då alls!
Nu är det mer såpa, intriger, svordomar.
Jag hade tycker det skulle vara ett betydligt mer givande program om de fokuserade mer på hur de löser sina uppdrag än filmar allt detta skitsnack.

Den värsta verkar vara Jean-Pierre, vilken falsk människa.
Men han som säger fucking 32 gånger i kvarten :devil:
 
Asså jag skäms för Sverige. Vad i helskotta har dem hittat för människor egentligen? Svordomar, tjafs, intriger, klagomål. Och av 25 min program så får vi se,.. vad 5 minuter tops när dem gör sina uppgifter. ?? Fattar inte att man inte skäms när dem vet att detta kommer hamna på tv.:eek:O_o
Håller med. Jag gillar intriger och så men det här är too much och tråkigt.
 
Sambon gillar inte farmen och han tittade bara på mig och sa: Jag vet inte vem som är mest blåst, dem som håller på eller du som tittar på det.
Ligger lite i det :D
Haha lite så är det. :D Nä men alltså okej med drama och så, men här står de ju bara och "amen du då" "amen du då" osv osv osv. Tråååkigt. :wtf:
 
Tror ni Stella väljer Kirsi till förstekämpe? I så fall, kommer Kirsi välja Alexandra som andrakämpe då och vem av dem kommer vinna och i vad? Har inte fått någon uppfattning om Kirsi är stark, men hon skulle nog vara bra på husförhöret tror jag! Kirsi har för övrigt framstått som sympatisk denna veckan, hade jag inte sett henne förra veckan hade jag tyckt hon var schysst!

Daniella verkar vara en gullig tjej, tycker inte att det är okej att JP går på henne som han gör och inte slutar. Fattar inte alls vad han sysslade med i gårdagens avsnitt.
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 241
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 026
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
493
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
33
· Visningar
1 370
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp