Farmen 2018

Jaha jaha :confused:

Tankar efter dagens?
Vad de bråååkar. Gustav har ett himla temperament.
Mulle :confused: Vad är hans problem med Dee egentligen? Och varför slår han sig för bröstet? Vi såg ju när han var storbonde att hans kunskaper inom byggbranschen var ytterst begränsade. Och J-P gör ju minsta möjliga, snackar mesta möjliga skit och gömmer sig bakom Mulle.
Kirsis reaktion efter att ha blivit vald som förstakämpe var omogen, någon ska ju bli vald liksom.
 
Jaha jaha :confused:

Tankar efter dagens?
Vad de bråååkar. Gustav har ett himla temperament.
Mulle :confused: Vad är hans problem med Dee egentligen? Och varför slår han sig för bröstet? Vi såg ju när han var storbonde att hans kunskaper inom byggbranschen var ytterst begränsade. Och J-P gör ju minsta möjliga, snackar mesta möjliga skit och gömmer sig bakom Mulle.
Kirsis reaktion efter att ha blivit vald som förstakämpe var omogen, någon ska ju bli vald liksom.

Jag kan inte fatta att ngn kan störa sig på Dee. Härligare människa får man nog leta efter...
Och nej jag kollar inte på programmet ;)
 
Jaha jaha :confused:

Tankar efter dagens?
Vad de bråååkar. Gustav har ett himla temperament.
Mulle :confused: Vad är hans problem med Dee egentligen? Och varför slår han sig för bröstet? Vi såg ju när han var storbonde att hans kunskaper inom byggbranschen var ytterst begränsade. Och J-P gör ju minsta möjliga, snackar mesta möjliga skit och gömmer sig bakom Mulle.
Kirsis reaktion efter att ha blivit vald som förstakämpe var omogen, någon ska ju bli vald liksom.
varför gick Gustav igång som han gjorde efter valet? Jag uppfattade inte vad han sa, jag hör lite dåligt
 
varför gick Gustav igång som han gjorde efter valet? Jag uppfattade inte vad han sa, jag hör lite dåligt

Kirsi hade tydligen bett om ursäkt till Stella och gett henne en kram för att bevisa äkthet i sin ursäkt. När Stella sen gör sitt val så motiverar hon det med att personen är falsk och gjort så att många på farmen mår dåligt. Så Gustav tyckte att motiveringen inte hängde ihop med hur Kirsi betett sig de senaste dagarna typ (han har lite udda argumentationsteknik...).

Jag kollar alltid textat, de skriker så mycket på varandra att jag hänger inte med annars haha.
 
Senast ändrad:
@gul_zebra kanske bara jag men jag tänkte de första avsnitten (särskilt när man fick höra lite om Mulles bakgrund) att här skulle det nog kunna vara en sympatisk människa, levt hårt och nu är tacksam över att vara på rätt bana.

Jo pyttsan.
 
@gul_zebra kanske bara jag men jag tänkte de första avsnitten (särskilt när man fick höra lite om Mulles bakgrund) att här skulle det nog kunna vara en sympatisk människa, levt hårt och nu är tacksam över att vara på rätt bana.

Jo pyttsan.
Typ samma här, han verkade jobbig först men växte snabbt. Bland annat gillade jag att han var bra på att uppmuntra och berömma folk som storbonde. Men ja, nä, usch.
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 074
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 790
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
473
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
26
· Visningar
821
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp