Farmen 2018

Oerhört töntigt att bråka om en sådan skitsak. Räcker ju med att diska ordentligt, koka upp vatten i kastrullen och sen är frågan ur världen.

Jag vill inte se att dom får några djur alls i år. Det är inte snällt mot djuren att ha skrikande människor omkring sig.

Jag hade hoppats på att Daniella skulle vara en underdog. Men nej ingen av dem som är där är i mina ögon redo att bli vinnare av farmen.
 
Riktigt härlig utgång i dagens ting! Lite besviken över att vi inte fick se mer från utmanarna i dagens avsnitt dock.
Norrmannen :love: Hoppas han tar sig tillbaka till Farmen! Hans snickeri-skills hade verkligen behövts där.
Och jag måste ställa mig helt emot, hade gärna haft (...) kvar!
 
Riktigt härlig utgång i dagens ting! Lite besviken över att vi inte fick se mer från utmanarna i dagens avsnitt dock.
Norrmannen :love: Hoppas han tar sig tillbaka till Farmen! Hans snickeri-skills hade verkligen behövts där.
Har sett både farmen och torpet. Jag gillar verkligen att Kirsti fick åka. Gillar verkligen Robin med. Verkar vara en bra kille med humor.
 
Jag tror hon väljer Pawel :cautious: Som väljer Mulle eller JP som första kämpe och Gustav blir andra kämpe. Mest för att jag tror att Gustav är ett säkrare kort på att ta ut en av dem. Men så finns ju Manne också, fast han har redan visat att han kan sågen. Men kunskap och grinden kanske han ryker i.
 
Jag tror hon väljer Pawel :cautious: Som väljer Mulle eller JP som första kämpe och Gustav blir andra kämpe. Mest för att jag tror att Gustav är ett säkrare kort på att ta ut en av dem. Men så finns ju Manne också, fast han har redan visat att han kan sågen. Men kunskap och grinden kanske han ryker i.
Det låter som ett troligt scenario! Hon beskrev den nya storbonden som arbetsmyra...Samtidigt var hon väl närmre Daniella,Dee och Gustav, som det såg ut?
Förstår att hon blev besviken över att åka ut, men att kalla det fegt för att motståndaren väljer den gren den tror sig vinna i är ju lite overkill tycker jag. Klart man vill vinna!?
 
Det låter som ett troligt scenario! Hon beskrev den nya storbonden som arbetsmyra...Samtidigt var hon väl närmre Daniella,Dee och Gustav, som det såg ut?
Förstår att hon blev besviken över att åka ut, men att kalla det fegt för att motståndaren väljer den gren den tror sig vinna i är ju lite overkill tycker jag. Klart man vill vinna!?
Det är spelets regler, i så fall är så gott som alla fega som går upp i tvekamp i Farmen.

Sen så deklarerade hon först att hon skulle vinna för att Jesus och hennes mamma var med henne och sen förlorade hon för att det var förutbestämt.

Det är lite kul att se att först när hon säger att hon ska smöra för Stella och sen blir sur för att hon inte går på det för hon har ju varit trevlig. Det är inte roande hur hon missar att andra kan se genom hennes planerade falskhet.
 
Jag hoppas lite att Gustav blir storbonde. Dels för att jag hade velat se honom i en ledanderoll där han verkligen är ledare och inte bara informell. Och dels för att det minskar urvalet om JP blir vald till förstekämpe (jämfört med om en tjej blir storbonde). Tror inte JP har en chans mot Pawel i kunskap och Manne har ju redan visat att han kan såga (och andrekämpen väljer ju gren) och skulle han mot förmodan välja Mulle är det skönt om Mulle åker ut också. Kommer bli gruvligt besviken om inte JP blir förstekämpe den här veckan. :devil:
 
Det låter som ett troligt scenario! Hon beskrev den nya storbonden som arbetsmyra...Samtidigt var hon väl närmre Daniella,Dee och Gustav, som det såg ut?
Förstår att hon blev besviken över att åka ut, men att kalla det fegt för att motståndaren väljer den gren den tror sig vinna i är ju lite overkill tycker jag. Klart man vill vinna!?
Hon valde ju själv andrekämpen också, men kanske trott på kunskapsgrenen
 
Såg avsnittet nu. Jag blir inte klok på hur man kan bete sig som vissa gör där. Men men, jag är lite tudelad i vem som skulle stanna. Jag menar visst Krisi är en riktigt falsk människa - som ju dessutom är KRISTEN! ( vad nu det ska ha att göra med något?)- men jag kan inte komma ihåg att jag sett Alexandra göra något överhuvudtaget bortsett från att hålla en bräda nångång.
 
Jag missade gårdagens avsnitt och pallar inte kolla på det. Nån som kan köra en recap på vad jag missade?
 

Liknande trådar

Relationer Jag bor med familj man och två barn i skolpliktsålder i Göteborg, träffen är i Dalarna en lördag i september. Med kalas så lär bli sent...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 035
Senast: lil-sis
·
Tjatter Förtjänar inte Vasaloppet en egen tråd? Såg i VGV att vi är ett gäng som kollar. Vilka hejar ni på? Damerna hejar jag på Ida. Herrarna...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
2 700
Kropp & Själ Det fanns en tråd, ska vi gå med där en del i allmän hallelujastämning tänkte sig att det var ett beslut för Sverige. Som golit minns...
Svar
4
· Visningar
463
Senast: dobbis
·
Skola & Jobb Själv har jag sökt två olika kurser för att jobba med skrivprojekt. Sen har jag sökt en kurs om brödbakets kemi . Alla är på distans...
2
Svar
26
· Visningar
737

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp