Bukefalos 28 år!

Fel att ligga med två bröder?

Jag hade kunnat ligga med två bröder om det bara handlade om sex för alla inblandade. Alltså inte samtidigt, men att man hade legat med den ena vid ett tillfälle och den andra vid ett annat. Jag hade absolut kunnat bli ihop med den ena om jag hade haft sex med den andra, så länge jag hade varit kär i den jag blev ihop med. Däremot går nog gränsen vid att vara tillsammans "på riktigt" med båda två. Det vill säga, först vara ihop med bror 1, göra slut, sen bli ihop med bror 2.

Men jag tycker det spelar in lite hur långt tillbaka i tiden det första förhållandet i så fall ligger. Om man säger att tjejen var ihop med första brorsan som riktigt ung (tänk tonårsförhållande), och sen träffar den andra i vuxen ålder? Det hade jag nog inte tyckt var så hemskt. Då har det runnit mycket vatten under broarna sen dess.

(Jag har för övrigt varit kär i två bröder. Först lillebrorsan, sen den äldre. Men den minste visste aldrig om att jag var kär i honom, och vi var alla tre väldigt, väldigt unga då. :angel: De är verkligen inte lika varandra heller, varken till utseende eller sätt.)
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 563
Senast: jemeni
·
Relationer Hej! Jag är mitt i att gå igenom ett breakup, har precis nått cirka fem veckor. Det går väldigt upp och ner, ibland känner jag mig glad...
2 3
Svar
41
· Visningar
8 729
Senast: Ramona
·
Relationer Alltså... min bonusmamma. Jag blir så trött på henne ibland. Hon tycker att jag och min bror kan dela rum (vi är totala motsatser till...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 839
Senast: a1agnlju
·
Övr. Barn Nytt nick osv. Ja ni fattar... Jag behöver hjälp med att reda i dessa tankar med andra. Jag är bonusförälder åt två härliga ungar, den...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
8 826
Senast: Nicknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Annonsera mera hundar 2

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp