FJÄRDE vinthundstråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: FJÄRDE vinthundstråden!

Alltså, JÖSSES vad söt Idefix är med kaninerna! Fler såna bilder tack!

Och förresten, vi är uppe i över 2000 inlägg nu.. vilket betydeeeer, att tråden ska låsas! (för såna är bukereglerna :D)

Jag trianglar tråden och säger åt moderator att låsa den, skapar en ny tråd åt oss och så får vi fortsätta där ;)
 
Sv: FJÄRDE vinthundstråden!

William har smakat på min bok men det blev bara några runda tandmärken som tur var :D och smakat på några andra saker men aldrig gjort sönder ngt viktigt. Han har inte heller några som helst problem med ensamhet tillsammans med Melvin.

I skrivande stund sover de som stockar efter vår tur i naturreservatet lösa i 2 timmar! Utöver det fick de rusa av sig på fotbollsplan imorse innan jag skulle till tandläkaren med sonen. Och så var det agility kl 18 också kom kl 20 efter en stunds fika mot slutet som vanligt.

På den här filmen från dagens runda upptäckte jag ngt mycket positivt! Melvin ( pudeln) har öppen mun! Detta tecken på avslappning är inte något jag ser ofta!



För mer bilder får ni besöka min blogg =)
 
Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
16
· Visningar
1 619
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa ...kring avlivning. Behöver egentligen lite bollande av tankar. Vet att det är dags alldeles snart, tyvärr. Har en äldre tik, 13 år...
Svar
2
· Visningar
701
Övr. Hund Tidigare års succé återuppstår: bukes egna vinthundstråd! Vi hann med fem vinthundstrådar innan "serien" av någon lite halvt okänd...
28 29 30
Svar
589
· Visningar
47 904
Senast: Trott
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
613
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp