Fodervärdskontraktsfrågor.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Sammet

Trådstartare
Behöver lite spåning och hjälp av någon duktig Bukefalist som kan hjälpa mig att kolla på ett fodervärdskontrakt. Jag vill ha fler ögon på det bara för att få kollat så det inte finns några "dumma saker" i kontraktet som kan ställa till det för mig!

Av respekt för andra parten så vill jag inte lägga ut kontraktet men tar gärna emot PM från en kunnig bukefalist.


Jag vet att jag är och tummar på att detta börjar luta mot en annons, men snälla admin, ber på mina bara knän om att få ha posten kvar här tills veckoslutet!


Pga ont om plats i min inkorg vill och kan jag inte ta emot PM från bukefalister som "bara" är nyfikna på kontraktet men saknar kunskap. :o No offense... ;)
 
Sv: Fodervärdskontraktsfrågor.

Detta kan jag inte ens med bästa välvilja se som underlag för en diskussion.

Låser därför tråden.

Lovis
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 987
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 349
Senast: Enya
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 467
Senast: zassoo
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 803
Senast: lundsbo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vi som letar häst II
  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp