Bukefalos 28 år!

Föltråden 08

Sv: Föltråden 08

Titta vilket bra öppet hus det blir med live-fölning och allt. :D Snacka om bra planerat :rofl:
 
Sv: Föltråden 08

Jösses!! Hon ser sprickfärdig ut:rofl::rofl:

Men du en liten fråga och jag hoppas att du inte tar illa upp för att jag ställer den:laugh:
Men har du ingen fölningsvänligare hage åt henne?, den ser inte så värst rolig ut. Inget illa ment:)

Men gode gud !! :eek: Hur kan du bara säga så!!! :rofl::rofl: skojar bara!!! Hon ska föla inne i box med massa halm ;) när de ska gå ut kommer de bli annan hage.
 
Sv: Föltråden 08

Ja hon ser ju ut att ha fått kristaller så då torde det med lite tur vara dags snart.
Vilket datum var hon beräknad?

nu hänger de ca 2-4 cm långa tappar från spenarna :D HOPPAS DE BLIR I NATT!!!!!!!!!!!!!:bump:
 
Sv: Föltråden 08

Mmm jag kände det på mig. Jag är lite sån ibland.. Förlåt om jag sabbade nöjet.

GRATTIS ! Jättefin!

Eva *som oxå har en brun med stjärn*
 
Sv: Föltråden 08

går inte att förstöra nått jag redan visste.... ;)hon ger bara bruna föl. Sto trodde jag från första början och har tilltalat magen med sto namn :D
 
Sv: Föltråden 08

hon har gett hmmmm... tror det är 4 st bara bruna :)
 
Sv: Föltråden 08

hon har gett hmmmm... tror det är 4 st bara bruna :)

Hon kan ju vara homozygot för svart.... då blir det inga fuxar. Då var det väl brun eller buckskin att väla på denna gång om jag inte tar fel.

Går att testa med ett simpelt dna test!

GRATTIS! Hon är ursöt!
 

Liknande trådar

Relationer Vet inte ens vart jag ska börja. Fick starta ett anonymt konto för jag känner att jag måste få skriva av mig lite just nu. Igår blev...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
14 778
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Katt Nästa helg ska vi sannolikt hämta hem en ny familjemedlem, en omplacering av en 9-årig ragdoll. Jag och min man har gått i kattplaner...
2
Svar
37
· Visningar
2 720
Senast: cherie
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 574
Senast: Hazel
·
Dressyr Ja, jo. Men att säga att ryggkotorna måste vara klara för att man ska kunna sitta på hästen är att dra slutsatsen väldigt långt. Här har...
2
Svar
21
· Visningar
1 295
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp