Bukefalos 28 år!

*Fördomar*

martha

Trådstartare
Nu är det väl dags att ha nån kul typ oseriös tråd här på trev..
SÅ...Vad har vi för fördomar inom travet :banana: :banana:

- Napoletanoavkommor tittar alltid "Över axeln"
 
Sv: *Fördomar*

- kallblodstravare är fläng i skallen och går mer än gärna över en
(SANT för min del tyvärr, har råkat ut för fler såna här än tvärtom :rofl: )
 
Sv: *Fördomar*

.-En travare springer bara framåt och har inga bromsar

-Staketkuskar har alltid rätt
 
Sv: *Fördomar*

nordisgubbar står alltid femtielva timmar på gången...... har aldrigt tänkt tanken att man kan sela i box
 
Sv: *Fördomar*

Shiburavkommor är rädda för allt och mest sig själva

Giant Chillavkommor är lite trögtänkta (snällt sagt, hoppas jag inte sårar någon nu...:angel: )

Tap In-avkommor är tuffa och inte alltid så positivt inställda till mänskligheten...

Alla nordisgubbar pratar sakta och har blåbyxor och sätter slagremmen en halvmeter för långt fram.

Alla som har hjälmen högt uppdragen i pannan och böjda ben när de kör är amatörer...

Det är aldrig några fel på mina hästar oavsett hur sist de är eller vad folk säger;)

Och Jämtland- Allt ponnyfolk tittar snett på oss med stora hästar och tror att vi är bovar som vill sabotera för dem;) :p
 
Sv: *Fördomar*

"Min häst är bäst"
"Erkänn aldrig att någon annans häst är bra"
"Travfolk hatar ridfolk"
"Ridfolk hatar travfolk"
 
Sv: *Fördomar*

Lindy's Crownare ber aldrig om lov, Dom bara går ändå...

Alla är idioter förutom en själv., jag har bara otur :angel:

Min häst borde haft dubbelt så många segrar än han har.....det har varit för många idioter i vägen.
 
Sv: *Fördomar*

En fimp i mungipan, ett stadigt tag med högernäven i grimman, grimskaftet snurrat åtta varv runt vänsterhanden och en okontaktbar häst springer cirklar runt skötaren - ser inte alla travnissar ut så? ;)
 
Sv: *Fördomar*

Det här var verkligen en kul tråd! Dagens roligaste:)
 
Sv: *Fördomar*

En fimp i mungipan, ett stadigt tag med högernäven i grimman, grimskaftet snurrat åtta varv runt vänsterhanden och en okontaktbar häst springer cirklar runt skötaren - ser inte alla travnissar ut så? ;)


Glöm inte kepsen o Brizyoverallen :devil:
 
Sv: *Fördomar*

- F-n att dom inte kunde köra undan....jag hade ju ett TON i tömmarna

- Vet inte vad som hände !!!!! Men han måste vara sjuk ( för 37:e gången i rad :angel: )
 

Liknande trådar

Övr. Djur Jag spontanköpte sex ägg på Ebay för drygt två veckor sedan. Tänkte väl egentligen inte skapa en geen tråd för dem, men när de faktiskt...
11 12 13
Svar
247
· Visningar
11 286
Senast: Sel
·
Fritid Jag har en fritidsaktivitet där jag tappat känslan av att det ska bli roligt. När jag väl är där och gör det så är det roligt och...
Svar
17
· Visningar
1 297
Senast: hollypolly
·
Fritid Jag, sambon, och hunden vill hyra en stuga på en camping i typ mellersta Sverige, tänk typ max 40 mil från Nyköping men inte i några...
2
Svar
25
· Visningar
1 010
Senast: ii-ssa
·
Gravid - 1år Vad har ni ammat i? Jag skulle vilja hitta lite nytt till amningsgarderoben, jag är trött på att dra upp hela tröjan bland folk och...
Svar
13
· Visningar
387

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp