Bukefalos 28 år!

Förslag på funktioner till bukefalos

Sv: Förslag på funktioner till bukefalos

Just för användningen i nya inlägg hade jag gärna satt det till 5 minuter. Men eftersom det är kopplat till andra sökningar är den satt till 30 sek.

Jag har svarat på denna fråga i två andra trådar här också.
Efter att du klickat på nya inlägg och gått in på ett inlägg går det utmärkt att använda back-knappen i din webbläsare, eller på musen eller tangentbordet.

Jag vet webbsiter som stängt av möjligheten till sökning helt och hållet, då det tar så pass mycket kraft av servern.
Det är onödigt att slösa med serverresurser när det inte alls är nödvändigt.
Dessutom är det så att det går fortare för dig som användare att använda back-knappen än att göra en helt ny sökning.
 
Sv: Förslag på funktioner till bukefalos

Jag gillar verkligen det nya Buke, men en sak har jag lagt märke till som har blivit sämre:
När det läggs in bilder som är bredare än sidan i trådar, så var det innan uppdateringen bara inlägget som bilden låg i som blev bredare. Nu blir hela tråden lika bred som bilden, vilket gör att jag som sitter med rätt låg upplösning får scrolla en massa i sidled för att kunna läsa inläggen.
Skulle det gå att fixa tillbaka den "gamla" inställningen för detta skulle jag bli överlycklig. :)
 
Sv: Förslag på funktioner till bukefalos

Och ett annat I landsproblem nu när ordet är fritt...:)

När jag går in på avancerad sök, som jag gör ganska ofta, och ska söka på en användares namn, tex. mitt eget, så måste jag skriva det, om och om igen på nytt.

Innan fanns det kvar i en lista och jag kunde scrolla ner till det aktuella namnet.

På vänstra sidan i "ordrutan" är det kvar, där är det som vanligt, men inte i användarnamnsrutan.

*Ge tillbaka snälla*

:bow: :bow:
 
Sv: Förslag på funktioner till bukefalos

För mig är det precis tvärtom? :confused: Innan hade jag ingen lista, men har fått en nu..
 
Sv: Förslag på funktioner till bukefalos

-knappen-
vad jag saknar är att kunna skriva in ett eget länknamn när man länkar till sidor, som det är nu så kommer länknamnet som namn till sidan, går ju att ändra "manuellt men det var snabbt och enkelt med dessa "dubbla" rutor när man länkade

kör med mozilla så jag vet inte om det funkar annorlunda i IE?
 
Sv: Förslag på funktioner till bukefalos

Håller med Vilse Nu har jag fått en sådan söklista på användar namn, det hade jag inte...
kors i taket att något funkar som det ska med min gamla skrutt dator :eek:
 
Sv: Förslag på funktioner till bukefalos

I Opera blir den delen som man skriver länknamnet på markerad direkt i texten istället så efter att ha kopierat/skrivit in länkadressen och klickat OK så är det bara att skriva länknamnet.
Jag tycker det blivit lite smidigare jag, men vi är ju alla olika ;)
 
Sv: Förslag på funktioner till bukefalos

Ops :o

Såg det nu att den var markerad......

Har nog hunnit klicka någonstans så det försvunnit...
 

Liknande trådar

Bukefalos Med tanke på den senaste tidens turbulens på Buke känns det ganska nödvändigt med en uppdatering av FAQ och regler. Vill mod/Gunnar...
Svar
19
· Visningar
2 731
Senast: SiZo
·
Hemmet 1 mars kommer jag sannolikt att flytta in i en lägenhet som uppenbarligen inte är skapad för att sova i, så jag försöker klura ut hur...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 115
Senast: Singoalla
·
Bukefalos I jämförelse med forumstandard så faller buke pladask vad gäller struktur, i synnerhet när det gäller moderering. För det första så...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 293
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp