Bukefalos 28 år!

Försvunnen tråd...

schelin_j

Trådstartare
Jag blir alltid förvirrad när en tråd bara försvinner. Just nu tänker jag på Ridtravartråden som jag skrivit ett antal inlägg i - och i dag när jag skulle kolla vad som händer i den finns inte inläggen med i min historik... och tråden är spårlöst försvunnen.

Ibland måste ju trådar tas bort av olika skäl men det känns som om det borde finnas någonstans där det kommenterades VARFÖR en tråd tagits bort? I den aktuella tråden har jag svårt att se varför den skulle försvinna rätt vad det är, där har inte varit något tjafs eller så (såvitt jag vet vill säga) och därför känns det märkligt att den bara har upphört att existera.

Kan man inte införa en regel som går ut på att när en tråd tas bort så läggs en kommentar kring detta här på buke-hjälp eller något? Så att de som varit aktiva i tråden får veta?

Hälsningar från Jenny
 
Sv: Försvunnen tråd...

Fast jag menade ridtravartråden på "lek och tjatter" - en lååååång tråd med ett gäng underbara människor som skrivit i evigheter om sina ridtravare och om diverse annat. Precis som vi gjort i shire/clydesdaletråden på samma underforum. De här två trådarna blev ju lite av systertrådar, vi gjorde besök i varandras trådar och hoppade in lite här och var.

Bara undrar lite...

Men tack för att du försökte hjälpa till!!!
 
Sv: Försvunnen tråd...

Den låstes då den var längre än 2000 inlägg, och flyttades i låst tillstånd till Gnägg. Och eftersom det redan fanns en uppföljare där så kastade nog mysko den låsta. (Det var jag som flyttade och jag kollade inte innan vilka som orsakade dubletter på Gnägg.)
 
Sv: Försvunnen tråd...

Åh var det så enkelt. Jag som trodde att det var något otillåtet i tråden eller så. Det är så bra om man vet liksom, så att vi som har en tvillingtråd kan undvika att göra samma misstag.

Tack för svaret!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
36 189
Senast: Hedinn
·
Kropp & Själ Jag såg att det redan finns en tråd om Ergenyl, men då den har några år på nacken tänkte jag att det kanske är bättre att starta en ny...
Svar
10
· Visningar
3 745
Senast: Amha
·
Hundavel & Ras Hej! Är helt säker på att ni har sett inlägg som dessa hundra gånger tidigare, men här kommer en till. Har i upp till fem år gått i...
Svar
5
· Visningar
1 175
Senast: Miao
·
Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
23 387
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp