Bukefalos 28 år!

Frågelek nr 3

Status
Stängd för vidare inlägg.

LindgrenV

Trådstartare
Jag frågar, du svarar, du ställer ny fråga, nästa svarar, and around it goes ;)

Vad har du gjort idag?
 
Sv: Frågelek nr 3

Stånkat iväg till affären som sällskap till min bakfulla kompis (Jag stånkar för att jag har träningsvärk och därför går som en höggravid sengångare :angel:)

Vad ska du göra i morgon?
 
Sv: Frågelek nr 3

Ärligt, riskakor.

Vad kallar du mockarutor/snoddas/kärleksmums?
Vilket av alternativen?
 
Sv: Frågelek nr 3

Bacardi razz/Dr Pepper :d (är även ett stort fan av rött vin och mörk öl, gärna porter, men detta är favorit "drinken")

Samma :)
 
Sv: Frågelek nr 3

Har ingen favorit, dricker inte så ofta, men jag säger vad som helst med gräddlikör i :d


Äter du något godis ikväll?
 
Sv: Frågelek nr 3

Har haft kalas för sambon idag så det har blivit lite av varje, men bland annat ett par bitar gott&blandat :D

Vilken är din absoluta favoritmaträtt?
 
Sv: Frågelek nr 3

pannkakor, Lasagne, spagetti och köttfärsksås. och pizza.

Hur lång är du?
 
Sv: Frågelek nr 3

Jag ska simma och jag ska prova att äta lite kyckling för första gången på 8 år :banana:

Samma
 
Sv: Frågelek nr 3

Att jag börjar bli frisk på riktigt. Att jag hittills gått upp 10,5 kg. Blir stolt över mig själv! Det är viktigt för mig!

Har du något speciellt planerat för iår (resa, flytt, plugga, byta jobb osv)? :)
 
Sv: Frågelek nr 3

Jag ska ut på minst tre resor och sen blir det fortsätta med min kurs i entreprenärskap. Sen dyker det säkert upp en hel del annat under året också. Lika roligt med spontana saker. :p

Samma
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Synpunkter på det? Jag läste någonstans att Sverige toppar Europa med mest korttransaktioner per capita. Vet inte om Swich räknas som...
18 19 20
Svar
385
· Visningar
13 188
Senast: Inte_Ung
·
Hästvård Jag undrar om någon av er gjort/gör det på era hästar. I så fall får ni gärna svara på nedanstående frågor. Ilöpande text eller...
Svar
6
· Visningar
910
Senast: Cattis_E
·
Skola & Jobb Hur skulle ni bemöta en person, ni inte känner, på ett nytt jobb som från dag 1 börjar säga saker ironiskt till er? Började nytt jobb i...
2
Svar
39
· Visningar
3 451
Senast: Bulldoozer
·
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp