Friflygande udulater

J

johnnen

Själv är jag stolt "ägare" till fyra fri flygande udulater. Dom är friska och krya. En rolig sak är att dom är två par som båda har fått tre kullar var. Ni skulle sett synen av 13 undulater på en gren. Hälsningar/john
 
Flyr de løs UTE?? Det har jeg tenkt mange ganger selv, har en supertam undulat som det sikkert hadde gått an å ha løs ute, det hadde vært jättekul om det gikk, men jeg tør IKKE å prøve... Én ting er jo at de kan fly seg bort, verre er det med tanke på katter og andre fugler som kan ta de... :crazy:
 
nja, aksnke skulle skrivit undulater som inte sitter i bur utan flyger fritt i lägenheten. Blir nog lite för bra att ha dom friflygande ute. ;)
 
Haha, ja precis :)

Mina är också friflygande, sover endast i buren.
 
Risken med att ha dem friflygande UTE är stor att de BLÅSER bort med vinden. Hur vältränade de än är så kan vinden vara stark.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 014
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 305
Senast: JohannaB
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 804
Senast: ako
·
Hundhälsa Jag har en 10 årig Weimaranertik som plötsligt för några dagar sen flyger på min 15månaders vorstehtik , till synes helt oprovocerat...
Svar
14
· Visningar
1 788

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Inredningstips kök
  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp