Bukefalos 28 år!

Sv: Frisyr?

Får och får, hur snyggt är det?
Man ska ha håret ihopsamlat, dvs med hårsnodd, men snyggast är det ju med hårnät.
 
Sv: Frisyr?

Jo, det tycker jag också. Riktigt långt hår är snyggast att ha i knut eller fläta, tycker jag. (Har själv alltid en knut) Såg en tjej på tävlingarna i helgen osm hade utsläppt hår, och trodde mig minnas att man inte får ha det på tävling. Men mitt minne sviker mig ibland... :crazy:
 
Sv: Frisyr?

Det ser slarvigt ut och egentligen är det väl inte tillräckligt för att bli diskad för, men jag har för mig att håret ska vara ihopsamlat åtminstone.
 
Sv: Frisyr?

Jag tycker det ser förj*vligt ut med fladdrande tofsar, men är det bara jag som ser 8 av 10 ryttare ute på tävling med det? Jag tycker ibland att jag är den enda som har hårnät..:smirk: Jag har rätt mycket hår, jag vägrar ha det i en tofs för att jag tycker det ser slarvigt ut, och har jag en fläta så dunkar den mig så hårt i ryggen så jag blir störd :P :D

Nej, dubbla hårnät för mig..;)

Sen tycker jag att det är lite märkligt, har du kavaj, vita ridyxor, stövlar och har putsat upp din häst och alla andra miljarder tävlingsförberedelser, kan man inte sätta pricken över i:t och fixa håret ocks? :confused: Det k a n ju inte bara vara jag som tycker så..? Eller?
 
Sv: Frisyr?

Dubbla hårnät? Känns inte det konstigt?

Nuförtiden behöver jag inte hålla på och tjaffsa, eftersom jag klippt av mig allt hår. :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag är ganska duktig på att använda spf i ansiktet och resten av kroppen, men tycker att hårbotten är hopplös, främst där man har...
Svar
6
· Visningar
662
Senast: MiniLi
·
Övr. Hund Om vi bortser helt ifrån hur passade rasen är för dig, mentalitet, hälsa… Bara utseende och absolut ingenting annat. Vilken ras/typ är...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
12 370
Senast: Sezziyanen
·
Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 260
Senast: Gnist
·
Kläder & Bli fin Jag har i ett svagt ögonblick bokat frisör på måndag. Det var länge sen jag klippte mig, säkert 8-9 månader sen.. Jag gillar inte att gå...
2
Svar
23
· Visningar
1 920
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tråden för spår
  • Akvarietråden IV
  • Magsjuk hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp