Bukefalos 28 år!

BeastieBabe

Trådstartare
Jag har jätteproblem med galleriet.

1. Alla bilder som är högre än vad dom är bred läggs automatiskt på sidan. kolla mitt galleri..

2. En bild som var bredare än vad den är hög snurrades uppåner, det går inte att vända den. kolla mitt galleri..

Vad är problemet och hur löser man det?
 
Jag har tittat på dina bilder och ser inget konstigt. Alla bilder ( 5 st ) är vända åt rätt håll.

lillebill,moderator
 
Jag har jätteproblem med galleriet.

1. Alla bilder som är högre än vad dom är bred läggs automatiskt på sidan. kolla mitt galleri..

2. En bild som var bredare än vad den är hög snurrades uppåner, det går inte att vända den. kolla mitt galleri..

Vad är problemet och hur löser man det?
Vad jag vet skall de flesta bilderna automatiskt roteras så det blir rätt, vet inte varför dina hamnade konstigt. Jag har dock rättat till dem.
 

Liknande trådar

Fritid Skulle behöva nått gummistövelsliknande att ha när jag promenerar i skogen. Går oftast 1-1,5 mil, så inga långvandringar men har...
2
Svar
38
· Visningar
1 280
Utrustning Håller på och provar ut ny hoppsadel till min häst och hon trivdes superbra i en Prestige Roma Jump. Vi fick den ändrad till rätt...
Svar
12
· Visningar
896
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 529
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Jag har en skimmel hemma, och som de flesta andra skimlar har hon knutor. Jag har mest hanterat det enligt modellen att hålla koll så...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
10 214
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp