Bukefalos 28 år!

Galoppstall

Sv: Galoppstall

Så jag har bott ett stenkast ifrån ett träningsstall i sju år, utan att ha en aning om det? :eek:
 
Sv: Galoppstall

Det beror väl på hur långt man kan kasta!:angel:

Ida-T: Hur har det gått? Du har väl inte fegat ut??? Se nu till att ring, du kommer att ångra dig om du inte gör det!
 
Sv: Galoppstall

Så jag har bott ett stenkast ifrån ett träningsstall i sju år, utan att ha en aning om det? :eek:

Stenströms stall är inte direkt ett skrytbygge, så det är lätt att missa... :) Men för sju år sen hade han säkert uppåt 35 hästar i träning och hörde till de mer framgångsrika tränarna i Sverige
 
Sv: Galoppstall

Jag blev lite sugen faktiskt. :angel: Speciellt nu när jag har börjat sköta ett fullblod. :D
 
Sv: Galoppstall

Och det har jag missat totalt. :eek: Tänk vad med hästar det hade blivit på sju år... :angel:
 
Sv: Galoppstall

Nu har ajg ringt Olle, fast han sa att jag skulle ringa Catarina Vång, så jag ringde henne och ska dit på lördag :):D
 
Sv: Galoppstall

jo jag skulle ju dit på lördag men det gick inte så jag ska dit på lördag igen, 30maj då... Fast jag känner liite press för i telefonen tyckte hon att jag verkade ängslig så jag måste liksom "tuffa till mej" lite känns det som.

Men antingen gillar hon mej eller inte, vi får se men nervös är jag...
 
Sv: Galoppstall

Nu va vi där i lördags och det va superkul att bara va där lixom :)
Ska få komma dit mera när sommarlovt börjar och så :)
 
Sv: Galoppstall

Kul! Då ses vi kanske snart! Ska nog inte till Stockholm på ett tag men vem vet? Skulle gärna åka upp på tisdag men det s****r sig nog.
 
Sv: Galoppstall

Har ridit hos ninna i över 1 år (slutade för typ 1-2 år sedan). Så länge hon är på bra humör när man är där så är det inga problem ;) Men man måste vara hyfsat tuff för hennes hästar är lite som dom är ibland, oftast väldigt trevliga men har man ridit där kan man rida vilken häst som helst efteråt. Lycka till :)
 
Sv: Galoppstall

Imorgon ska vi åka till täby, ser fram emot det väldigt väldigt mycket:)
 
Sv: Galoppstall

Hej! :)

Tänkte bara höra när du ska till Ninna igen? Jag har varit hos henne den här veckan, och hon berättade att du hade börjat där, men du kom inte till stallet ;) Tänkte bara höra hur ofta du brukar vara där :)
Jag ska dit igen typ andra veckan i augusti, vi kanske ses :)
 

Liknande trådar

Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
379
Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2
Svar
27
· Visningar
1 161
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Roheryn
·
Hästmänniskan Hej, Finns det någon här som har erfarenhet av UPH Academy, Vessigebro, de har yrkesutbildningar som man betalar för, tex Equicoach...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kastrera ja eller nej
  • Hur valde ni uppfödare?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp