Bukefalos 28 år!

Galoppstall

Sv: Galoppstall

kommer antagligen dit imorrn (20 juli) men sen ska ja bort igen i en vecka sen är ja nog där typ varje dag;)
 
Sv: Galoppstall

Hej! :)

Tänkte bara höra när du ska till Ninna igen? Jag har varit hos henne den här veckan, och hon berättade att du hade börjat där, men du kom inte till stallet ;) Tänkte bara höra hur ofta du brukar vara där :)
Jag ska dit igen typ andra veckan i augusti, vi kanske ses :)


Vänta lite, kom på en sak:p lite trött kanske men haru häst? Eller haru tävlat ponnygalopp, något sånt?
 
Sv: Galoppstall

Jag rider ponnygalopp ;) Men har ingen egen häst eller så.
Okej, då ses vi nog :) Jag tror jag kommer tillbaka till Ninna typ andra veckan i augusti, är i Tyskland till den 5 augusti, men Ninna ville att jag skulle komma så fort som möjligt x)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej, Finns det någon här som har erfarenhet av UPH Academy, Vessigebro, de har yrkesutbildningar som man betalar för, tex Equicoach...
Svar
1
· Visningar
360
Senast: ameo
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
698
Senast: Askur2017
·
Juridik & Ekonomi Jag skulle beställa från en hemsida jag beställt flera gånger ifrån. Lägger in mitt kortnummer och sånt, kommer vidare till att godkänna...
2
Svar
26
· Visningar
1 163
Senast: Hazel
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 064
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp