GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: GeKås-tråd

tömkörningsgjord har dom haft några gånger, men någon gummiklubba har jag svårt att tro att dom skulle sälja.

kolla granngården istället.
 
Sv: GeKås-tråd

Har de haft gjorden så är det nästan värt ett extra besök i nästa vecka, innan jag sätter igång att stängsla! ;) - å då kan jag ju kolla efter klubba oxå :)
- de har ju en del stängselgrejer och rätt så mkt verktyg, så det är väl inte omöjligt...
Jo, granngården har två olika strlk, men tyckte de var lite dyra...
 
Sv: GeKås-tråd

är glanssprayet bra?

Fluffig: Se upp med den termometern, jag köpte min där liksom en vän och de stämde inte alls
 
Sv: GeKås-tråd

*kl

Var på kurs i Falkenberg i helgen och passade givetvis på att åka till Gekås en snabbis!

Fick köpt:
*Schabrak
*Ridstrumpor
*Slit- och slänggrimma och luddar (eftersom hästen bestämde sig för att slita sönder den enda grimman jag hade med mig...)
*Pälsglans
*Pikétröja
*Ryktborste
*Grimskaft

21396915.jpg
 
Sv: GeKås-tråd

*kl

Har precis kommit hem från gekås.
Köpte mycket:D Och igentligen åkte jag och mamma bara dit för att köpa hovolja, och lite andra saker till huset. Det slutade med massor av kläder till mig, och mycket saker till min ponny, hund & katt :D
Ska försöka lägga in lite bilder sen. På hästprylarna då :)
 
Sv: GeKås-tråd

Min gillar inte heller sina de första fem minuterna man rider men sen lugnar det ner sig och han går inte runt och "hytter" med benen längre. Jag tror de är ovana att ha något på benen.
 
Sv: GeKås-tråd

Haha
Visst är den söt, gissa om jag får gliringar i stallet över den otroligt maskulina ryktväskan jag har till pållen.
 
Sv: GeKås-tråd

kl
Jag var där igår, blev lite besviken på sortimentet faktiskt, det brukar vara roligare. Menmen, då sparade man lite pengar iaf :) Lite blev det ju såklart iaf:
16814522920.jpg

Grå dressyrväst m.rosa foder 140:-

16814523076.jpg

Rosa fleece 70:-

16814522982.jpg

Nummerlappar 10:-/st
Pullarludd 10:-/st

16814522986.jpg

Brunt dressyrschabrak med bred pp :love: 99:-
Bruna fleecelindor (jättefin kvalité, red med dom idag!) 40:-

Hade velat ha grått döskallefleece täcke (fanns ej), rosa sadelöverdrag (fanns ej), rosa skaljacka (fel strl), vit IW skjorta (fel str), fårskinnspad (fanns bara i cerise :confused: )
Så vart lite besviken faktiskt.
 
Sv: GeKås-tråd

Det där schabraket är verkligen förvånansvärt bra kvalitet för det snorbilliga priset! :)
Och fint!!

En sådan fleece har jag fast brun :D Den är urskön!
 
Sv: GeKås-tråd

Jag på torsdag ev. :p 99% säker.
Kan köpa åt dig om du vill (OM det finns, fast nu har det funnits ett bra tag).
Du menar schabraket va?
 
Sv: GeKås-tråd

Okej, jag kan handla den också :D
Jag har en svart, men jag vet inte om det är samma för min verkar mindre.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 339
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 388
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 738
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 537

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp