GeKås-tråd

Status
Stängd för vidare inlägg.

Koppen

Trådstartare
Förutom forumreglerna, gäller följande:

* Priser sker via PM
* Inga annonser
* Inget tjafs!!! :mad:

Jag ber moderatorn ge oss en sista chans.
Personligen tycker jag att denna tråden är en av de bästa på Buke, och vi är många som vill ha den kvar!
Förhoppningsvis ser alla reglerna nu, utan att ens läsa övriga inlägg. Så de missar inga regler!

Förstår att det kan vara jobbigt; men om det förekommer tjafs lik förbannat - kan inte de inläggen raderas istället?
 
Sv: GeKås-tråd

Vi ska förhoppningsvis dit på tisdag i nästa vecka... omvi inte blivit ännu mer förkylda tills dess förståss...

Bilder kommer då självklart :idea:
 
Sv: GeKås-tråd

Fast vi kommer att vara där på kvällen...

Har ju liksom hästarna först, och sen ska vi åka till Varberg och hälsa på en vännina... men efter det ska vi försöka oss på att gå en stund på GeKås ;)
 
Sv: GeKås-tråd

Jag ger detta absolut sista chansen.

Att sitta och radera alla inlägg som strider mot regler eller bara innehåller tjafs innebär att jag hade fått sitta med samma tråd i TIMMAR, det är inte en helt enkel procedur att radera.

Väjdan om PM, prisförfrågan, uppgift om var hitta, efterlysningar - det som strider mot forumreglerna kommer VID FÖRSTA ÖVERTRÄDELSE att stänga tråden. Helt utan möjlighet att öppna ny.

De som är osäkra på reglerna, läs dem innan ni postar.
 
Sv: GeKås-tråd

jagvar där en sväng i går., men jag köpte bara två tavelramar, vetifan va jag skulle dit och göra!

var inne en kvart.. =)

men de fanns iaf jättefina isabell werth schabrak nu!
 
Sv: GeKås-tråd

fast vissa verkar ju inte kunna läsa innan de skriver, ska det då drabba oss som verkligen försöker få tråden att vara kvar? :(
 
Sv: GeKås-tråd

Om tråden strider mot forumregler, avvikter från netikett - vad ska jag som moderator göra annat än försöka stävja regelbrott och otrevligheter? Att ägna 3 timmar/dag åt att radera inlägg och moderera EN tråd är inte realistiskt.

Ämnet är färdigdiskuterat i denna tråd, nu gäller ursprunligt ämne.
 
Sv: GeKås-tråd

moderatorn kanske kan lägga in de tre punkterna i rubriken. för de som kommer in bara för att fråga om pris har då läst rubriken förhoppningsvis.
för jag vill fortsätta följa alla roliga inköp:)
 
Sv: GeKås-tråd

Vi ska dit på måndag tror jag! Ngn mer som ska dit då?

Blir nog inte så mkt hästgrejer, mest julklappar o sånt! :d

Edit: Kom precis på att vi har möte på måndag, så det får bli tisdag.


Teacuptoy: Ska vi säga hej?? :)
 
Sv: GeKås-tråd

Ja, snälla moderator kan du inte skriva in det i rubriken åt oss? :bow:


*kl*

Jag väntar på mina saker som snälla bukefalister köpt åt mig. Så fort de anlänt kommer bilder, om tråden är kvar då! :D
 
Sv: GeKås-tråd

kl

Kom på att jag ska försöka hitta ett par (short)chaps när resan dit bär av. Hur lät det nu blir. :angel:
 
Sv: GeKås-tråd

Finns det många modeller och storlekar att välja mellan? Så att de passar mina korta småtjocka vader. ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 250
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 468
Senast: Madalitso
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 351
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 402
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp