Gekås / Ullared utrustning 2011

Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Klicka på länken Blomskan lade in och scrolla ner. Till slut hittar du en bild på en jättesöt häst i ett snyggt träns. :D
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Ja DET fattade jag faktiskt :D Men vem är det, det vet jag inte :o Du, Blomskan eller någon annan??
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Det är jag som skickade in en bild dit.
Tyckte tränset var ett riktigt fynd och så fick jag en fin bild på min ena häst med tränset på så jag mailade in den.


Här är bilden igen.

DSC00441.jpg
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Ah! Det är jättesnyggt, valde själv det när jag blev ombedd att köpa ett snyggt dressyrträns.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

finns tränset kvar på gekås?? Ska dit i början av juni och jag vill jag vill jag vill ha det!!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag var på Ullared 4 maj, och då fanns det tränset kvar.

*kl*

Blev inte så mkt i hästväg, men ett pustmedel, flugmedel och spö.

32369773.jpg


32369772.jpg
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Ska vi bara lägga in bilder på det som är köpt där nu eller ska vi lägga in våra bilder på allt vi har hittat där tidigare?
Jag personligen tyckte att det var spännande att titta bakåt i den gamla tråden o titta på sådant som har handlats tidigare, en del saker återkommer ju dessutom.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag tycker även det är intressant med sånt som är köpt innan också! Så för min del lägg gärna in bilder!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Kan hända att jag behöver ett nytt sådant, en storlek mindre, inom en snar framtid... ;):D
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Aja baja.... Inte FRÅGA om priset, då riskerar tråden att stängas ner.....

Du hittar priset antingen i förra tråden eller så får du ta det via PM....

Eller så får du chansa på att köparen skriver ut priset av sej själv.....
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Ska vi bara lägga in bilder på det som är köpt där nu eller ska vi lägga in våra bilder på allt vi har hittat där tidigare?
Jag personligen tyckte att det var spännande att titta bakåt i den gamla tråden o titta på sådant som har handlats tidigare, en del saker återkommer ju dessutom.

Min plan var att visa bilder på det som är köpt nu på senaste året det som finns där nu, vill man se bilder på det som man handlat förut kan man väl gå in i den gamla tråden och titta, eller är det någon som blir ledsen av mitt svar?:):confused:
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Har aldrig varit i gekås. Har ju sett nått avsnitt på tv, men de var inga hästgrejer med då. eller är det samma varuhus som det som visades på tv? Har fattat att det är billigare där än i övriga Skandinavien.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

kl
Är så glaaad att jag bara har några mil till Ullared!
Hästen kommer nästa Tisdag, så då blir det att shoppa loss!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Aha! Vad för typ av prylar finns det där då? Har de märkessadlar oxå?

Ligger inte Börjes ganska nära Gekås? båda är ju söderut iaf.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Nja... Börjes i Kungsbacka ligger ju hyffsat nära GeKås förståss....

Annars så ligger Börjes i Tingsryd åt ostkusten till medans GeKås ligger vid västkusten.....
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Försökte lägga upp bilder, men misslyckades nya tag är på gång ;)
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 133
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
956
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)...
31 32 33
Svar
651
· Visningar
150 397
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 479

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hage
  • TMS häst
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp