Gekås / Ullared utrustning 2011

Serena

Trådstartare
Nu är det väl trots allt dax igen? Gekås/Ullaredsfynd 2011. Vi vill se massor av hästutrustning massor av bilder och väldigt gärna pris på sakerna också. Då gäller det allt från bett och hovkrats till täcken.

Så show us alla fynd ni gjort, bilder, bilder bilder! :D :D

(Det finns ingen tråd för 2011 va?)
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Men den är rätt lång vid det här laget och att starta en ny är en alldeles perfekt ide :D
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Tänkte köra på en nyare 2011 version. De andra jag hittat är ju jättegamla, annars kan ni gärna ge förslagen till mig var den finns :) Jag vill ju se vad som finns där NU inte det som fanns för7 år sen ;)
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Någon som vet om de har eksemtäcken inne och går de för samma pris som tidigare?
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

De har ett antal att välja på, har dock ingen koll på priser men de borde inte skilja så avsevärt mycket
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jo den är gammal men den är ju fortfarande aktiv, det uppdateras ju hela tiden så sidorna längst bak han du se vad som finns nu.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Tråkigt att den stängdes. Det som är roligt med långa trådar är ju att man kan följa utvecklingen.

Anyway, ni som har varit där nyligen, såg ni om de röda ridbyxorna fanns kvar? Jag kommer inte dit förrän i juli ( :( ) men jag hoppas att de röda genom ett mirakel fortfarande kommer att finnas då.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Köpte ett eksemtäcke från Ullared för drygt en månad sen, gav 349kr för det. Sitter bra, verkar vara okej kvalité :)
72145_1303156218.jpg
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

kl

Jag är riktigt sugen på en tur till hästavdelningen snart, får se om jag kommer iväg!

Jag undrar om någon vet hur utbudet är på jodphursskor och sommarridkläder såsom piké, funktionströjor osv?
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Tack!
Har precis det där täcket, köpt -09. Det har hållit i två säsonger, funkar som reservtäcke i år. För det priset är det ganska bra gjort! :D
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag ska till ullared den 14 maj :D
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Har hört att de har back on track, finns det BoT-damasker? Vet någon vad de kostar? Är bot-produkterna överlag betydligt billigare?
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Jag köpte jodphurs (tror det var Källquist) och shortchaps där för en knapp månad sen, de hade en del modeller att välja på i både skor och chaps, jag hittade precis vad jag var ute efter! Ridkläder kollade jag inte så mycket på av ren självbevarelsedrift/omtanke till min plånbok.. :D
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Det har funnits bot damasker när jag varit där, tyckte inte att dom var wow-billiga men priset är ju lägre.. Kommer dock inte ihåg hur mkt dom kostar.
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Tack!
Har precis det där täcket, köpt -09. Det har hållit i två säsonger, funkar som reservtäcke i år. För det priset är det ganska bra gjort! :D

Har också ett par täcken i den modellen (finns ju 145, inte supervanligt) och de är helt okej tycker jag. Och som du säger är ju priset helt fantastiskt!
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Hahaha! Först såg jag bara en randig tröja och lite Marabou och fattade ingenting! :rofl:
 
Sv: Gekås / Ullared utrustning 2011

Köpte ett eksemtäcke från Ullared för drygt en månad sen, gav 349kr för det. Sitter bra, verkar vara okej kvalité :)
72145_1303156218.jpg

Det finns även för 399 kr i ljust material inkl luva nu oxå (eller ja, i helgen ;)). Och två olika flugtäcken fanns oxå, billigare än exemtäckena.
 

Liknande trådar

Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 109
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
918
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Utrustning Ja så var det nytt år - 2014 - och dax för en ny Gekås / Ullareds utrustningstråd som detta året är mer inriktad som bildtråd ;)...
31 32 33
Svar
651
· Visningar
150 352
Senast: MissKulla
·
Relationer Dom senaste två veckorna har jag skrivit denna text flera gånger. Ändrat mig, raderat den och sedan skrivit igen. Skapade ett nytt...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
19 337

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp