Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Det sitter en lapp som säger att det är äkta fårskinn iaf och det både känns och ser ut som det. Men dom har även en teddyvariant.

Tack för att du kollade tömkörninggjorden. Ska dit på fredag så får se om dom har den inne.

De hade longeringsgjorden idag. Har för mig att den låg i samma gång som schabraken.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Tack!
Hoppas bara att rätt stl finns inne på fredag när jag ska dit.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Kl

Pga denna tråden letade jag faktiskt upp de fleecefodrade ridbyxorna senast och de satt ju dessutom jättebra! :-D så nu har jag två par ickePikeur jag faktiskt gillar, äntligen :-D

Hittade oxå typ fyra rid/ländtäcken att testa på hästen. Fleece, ylle, fodrat och reflex. Hade med de två hemifrån som sitter bra och mätte :-P hoppas det blir kallt snart så jag kan testa på riktigt! De flesta sitter väldigt illa på mitt lilla missfoster :love:
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

De hade två olika storlekar av småmaskiga nät när jag var där för en månad sen. Tror det kostade 79 :- för lilla och 99:- för det större (90 x 120cm). Det är identiskt med det nät som säljs på Granngården för ca 180:- men inte riktigt lika kraftigt som Caisas. Mina som är vana vid nät har inte dragit sönder dom.

Såg att jag skrivit fel, Granngårdens nät kostade visst 280 kr...
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Allra längst in, vid stängselsakerna. Senskydd mm var på väggen till höger om näten.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Någon som vet om dom säljer back on track (nättäcket) och bra kvalitet fårskinnspad?
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

BoT brukar de ha ett hyfsat sortiment på. Fårskinnspad tvivlar jag på, men jag kan inte säga säkert. men jag har bara sett fuskvarianter
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Back on Track brukar finnas men har inte kollat efter just nättäcke. Fårskinnspaddar (äkta) har funnits då jag varit där men tyvärr utan kanal. Går ju att klippa egen kanal men blir inte lika bra som tex Mattespaddarna.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

BoT nättäcke brukar de inte ha. Fleecetäcket brukar finnas. Men jag tittade inte sist jag var där.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Vad är det för märke på hjälmen?

Nyfiken om den finns någon mer stans eller om jag måste ta en tur till Gekås.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

kl

Nån som har koll på om dom har BoT-produkter för människor också? Är på jakt efter knästöden, och funderar på om dom kan finnas billigare där än på andra ställen
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

När jag var där fanns det en hel del BoT. Tyckte inte priserna var så mkt billigare dock mot övriga ställen så köpte inget.

Var sugen på saker åt mig då jag har knästöd och fotstöd sen tidigare och de är toppen tycker jag. Men blev inget.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Jag köpte på Globen för 2 år sen mina. Tror de var tom nån tia billigare än mot Gekås.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Fårskinnspadd fanns inte inne på fredags när jag var där.
 
Sv: Gekås / Ullareds utrustning 2013!

Hur ser utbudet ut på ponnyträns? Jag ska dit om några veckor och behöver nytt dressyrträns till den ena ponnyn och nytt pullarträns till den andra, gärna med lite bling på pannbandet men inte för mycket!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp