Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

jari skrev:
:bow: :bow: Leffe Blanche 1:a
:bow: :bow: Hooks First Lady 2:a
Stående ovationer härifrån!!

Härifrån också :bow: :bow:

En extra applåd till "damen" som med fara för sitt eget liv sprang ut på banan och "räddade" Leffes prisrosett ;)
 
Sv: Grattis!!

Instämmer i föregående talares ovationer!!! GRATTIS i massor till er!:bow: :bump: :banana: :banana: :bump: :bow:
 
Sv: Grattis!!

Och GRATTIS till Order By Fax,kretsen kring denne,och Supersvanen,som är med i bagaget!!:banana: :bump: :bow:

Vann ju enkelt idag på Vinsennes!
 
Sv: Grattis!!

jari skrev:
:bow: :bow: Leffe Blanche 1:a
:bow: :bow: Hooks First Lady 2:a

grattis grattis! :bump:
>Peak, vad fin hon var!!! liten fråga bara, vad har ni för balans på henne? tyckte hon tog ut steget betydligt bättre än för. Grattis till ett superbra jobb!!! :bump:
 
Sv: Grattis!!

tack för alla grattis!

Pipergarden: har pm:at dig...
 
Sv: Grattis!!

Grattis till Leffes fina seger. Han såg kanonfin ut!
 
Sv: Grattis!!

*knapplån*

Grattis Kung Lavec till vinsten i Breeders Crown! :banana:
 
Sv: Grattis!!

*knapplån*
Grattis Petra till Tages finfina debutseger idag!
(Target Player, lopp 1 hd, 2-åringslopp, nytt banrekord på 17,3 1640, med 72 i 12-puls (83 efter 7 min...))
Världens sötaste, duktigaste och snällaste 2-årshingst!
 
Sv: Grattis!!

Gratulerar till fin 2:a plats.

Och Ninas Apache till Leffe Blanche seger.

Jättebra insatser båda två!

Sen ett stort grattis till supersvanen som verkar ha väldigt bra inflytande på de fyrbenta runt omkring honom!:D
 
Sv: Grattis!!

Grattis lsz till Glosters seger ikväll på Åby! :bump: Jag kikade på honom på nära håll, han var jättefin!
 
Sv: Grattis!!

solros skrev:
Grattis lsz till Glosters seger ikväll på Åby! :bump: Jag kikade på honom på nära håll, han var jättefin!

Vilken koll du har :D

Ja, här står vi med lång näsa och tom plånbok när "vår" uppfödning vinner, men visst är det kul att min duktige lille pojk springer så bra :love:
 
Sv: Grattis!!

Vill vara med att Gratta dig!!!!:bow: :bump: :banana:

Blir det lite uppfödarpremie då,till den tomma plånboken:banana:
 
Sv: Grattis!!

Nix....tom peng pung :cry: ....när vi köpte Glosters mamma betalade vi en del av summan genom att låta säljaren stå som uppfödare på första fölet :crazy:

Inget att gråta över och det är jättekul att Gloster börjat sin karriär så bra :)
 
Sv: Grattis!!

*lånar*

Grattis till viktor på äng.. seger på v75 i dag... så duktig.."min" lille kille... :love: :love:
 
Sv: Grattis!!

Grattis Victory Tilly och Stickan!Ni är unika båda två och tårarna sprutade när jag såg på tv,n!!!:bow:
 
Sv: Grattis!!

GRATTIS "Stally" till 3:e platsen med Clown
smileymania.at_14595.gif
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
434
Senast: hamilton1
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 515
Senast: thoora
·
Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 351
Senast: tanten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 597
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp