Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

Hästen som "inte kan volta" har bevisat det igen!!! :bump: :bump: :bump:

Grattiskram till Stally, Mats och Clown från Ghost!!! :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Grattis!!

Jattetack till er alla!!:bow:

Japp,Ghost,hästen som haft sådana problem med volter hela sitt liv klev iväg i 11,5 tempo,fick då tryck från hästen som sedan var 6:a imål och släppte.

Men skötte sig kanoners sedan,kan vi få en seger snart??:D
 
Sv: Grattis!!

Tack!!:bow:

Det e såååå kul när det funkar!Måste få delge er loppreferatet:

Clown Rick Ledn,tufft pressad,(öppnade 11,5),rygg led 500,fritt i 2:a spår 200kv,höll farten bra

Dessutom var han som ett lås i starten,ja man e ju glad när det funkar!:banana:
 
Sv: Grattis!!

stally skrev:
Tack!!:bow:

Det e såååå kul när det funkar!Måste få delge er loppreferatet:

Clown Rick Ledn,tufft pressad,(öppnade 11,5),rygg led 500,fritt i 2:a spår 200kv,höll farten bra

Dessutom var han som ett lås i starten,ja man e ju glad när det funkar!:banana:


åhhh grattis... jag har skött Clown Rick en gång i tiden när han var hos Flemming Jensen.. kul att han funkar...Stort gratttis
 
Sv: Grattis!!

Tack:bow: !

Men du måste förväxla vår Clown med någon annan,Clown har alltid varit hos F.B.Larsson,utom ett kort tag hos Stig H.sedan köpte vi honom för 1,5år sedan.
 
Sv: Grattis!!

ok... men jag har ialfalla skött en Clown Rick .. det är ju säkert 3- 4 år sen.. han statade aldrig hos hos.. var inte så länge hos oss..
 
Senast ändrad:
Sv: Grattis!!

Ja det finns ju bara en CR,så ska höra med Fredde,jag kanske inte vet allt....Han var ju hos Stig en kort sekvens,men startade aldrig där heller.
Va skoj om du skött honom:) Han är ju en riktig bushäst:bump:
Bits och jagar hästar mest hela dagarna...:banana:
 
Sv: Grattis!!

han fungerade inte.. Flemming är väldigt ärlig han ger alla hästar en ordentlig chans.. fungera det inte så säger ha till ägaran att det är bättre att dom flyttar dom..

jag kommer ihåg att han var ganska busig...vi galopp tränade ju hästarna, och om jag inte mins fel så var han trevlig att rida.. snäll i stallet och så..
 
Sv: Grattis!!

GRATTIS peak till segern med, Hooks First Lady
0673.gif
0677.gif
0673.gif
 
Sv: Grattis!!

Stämmer in:bow: :bow: Grattis nilema:bow: :bow:
vad heter hästen??
Vill ju "hänga med" framöver..
 
Sv: Grattis!!

Grattis till R och E-L!!! Sååå snyggt jobb ni gör med "hooksan"!!:bow: :bump: :bump: :bump: :bump: :banana: :D
 
Sv: Grattis!!

Tack allesammans för alla grattis! Känns helt fantastiskt!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
438
Senast: hamilton1
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 535
Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 351
Senast: tanten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 602
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp