Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

Inga grattis till mej för Leffes framgångar, Tack :idea:
Det ända jag gör med honom numera är skoningen :angel://Micke.B.
 
Sv: Grattis!!

Grattis Leffe Blanche!!

Tackar för 5 rätt och nästan 500 spänn på satsade 12 kr.. Leffe var en av mina 2 spikar..
 
Sv: Grattis!!

NinasApache skrev:
Inga grattis till mej för Leffes framgångar, Tack :idea:
Det ända jag gör med honom numera är skoningen :angel://Micke.B.

......så du tror att det skulle gå bra utan hovvård ???

Nej du.....GRATTIS GRATTIS och åter GRATTIS till det jättejobb du gjort med Leffe Blanche. :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Grattis!!

Grattis Leffe till en sååå bra hovis,utan hovar ingen häst!! :bow: :bump: :banana:
 
Sv: Grattis!!

Stämmer in och Grattar :bow: :bow: .

Det var väl 10-11 segern i år :bow:
 
Sv: Grattis!!

Grattis till en hiskelig spurtseger hovisen Ninas Apache,våran fux va inge löpsugen igår heller :cry:
 
Sv: Grattis!!

grattis NinasApache till Leffes fina seger! sitter och tentapluggar, så jag tittar på travet varje kväll... :angel:
Grattis även martha till den hedrande segern... :D
 
Sv: Grattis!!

Grattis NinasApache, så klart inga vinster utan bra hovis.... :idea:

Och Grattis Juvelen...

och Grattis Martha även om inte DET var i travsammanhang och jag inte sett det (snart har jag inte ens möjlighet att se på TV:o :D )

/// ghost
 
Sv: Grattis!!

*knapplån*
Grattis till Camilla, Malabar Circle Ås och vinsten på Bersgåker :bump:
 
Sv: Grattis!!

:bow: :bow: Grattis peak till en fin 2:a Plats igår!:bow: :bow:
Och vilken inledning på den "egna karriären" :banana: :banana:
 
Sv: Grattis!!

Jättegrattis till Peak och E-L, snyggt jobbat!! Och tack för fina slantar tilbaka på satsade korvören!:bump: :banana: :bow: :)

Givetvis gratulerar jag Ninas Apache oxå, men det börjar ju nästa gå på rutin......:p :D

Nä, kan ju inte sitta och skriva ut alla "grattisar"......Jag gratulerar helt enkelt er ALLA!!:) :banana: :bump: :) :banana: :)
 
Sv: Grattis!!

:bow: :bow: Leffe Blanche 1:a
:bow: :bow: Hooks First Lady 2:a
Stående ovationer härifrån!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
22 23 24
Svar
478
· Visningar
12 274
Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 311
Senast: tanten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 201
Senast: Klara
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
526

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp