Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

Grattis cämela som med sin Inbyflickan tog tredje segern för året överlägset vid dagens lunchtävlingar på Boden. Dessutom med favoritkusken "Långben" vid tömmarna....:love:

:bow: :banana: :bump: :banana: :bow:
 
Sv: Grattis!!

Tittar du alltid på Dagens Rätt, Red Mile? eftersom du alltid vet....;)

Grattis Cämela!!!:bow:
 
Sv: Grattis!!

Tittar du alltid på Dagens Rätt, Red Mile? eftersom du alltid vet....;)


Jag tycker det är kul att följa vänner och bekantas, så även bukebekantas, hästar. Så jag följer upp loppen oftast via atg.se. Just detta lopp hade jag faktiskt satt på inspelning, men programmerat in Tv4+ av gammal vana...:crazy: Så jag fick inte se Inbyflickan vinna.

Jag är också väldigt noga med att gratulera kretsen kring de hästar jag följer, då jag vet hur mycket tid, omsorg, jämmer och elände det ligger bakom varje framgång.
Och ett grattis kostar så lite men kan glädja någon desto mer.
 
Sv: Grattis!!

Ja men hur kan du komma ihåg allas starter,kommer på själv dgr för sent.

Jag lägger bara sådana som jag har intresse av att följa upp på minnet. Det finns ju dessutom några stycken som inte vill skylta med hästnamn i forumet, dessa gratulerar jag via pm istället.

Tycker inte att det är så värst många bukestarter, det är ju inget Kari Lähdekorpistall det rör sig om. Allt handlar om intresse.

Imorgon ska jag kolla in bukehästar i provlopp tom! :eek:
 
Sv: Grattis!!

:banana: :bump: :bow: GRATTIS ALLIHOPA!!! :bow: :bump: :banana:

hänger inte med riktigt å kolla alla resultat men får väl gratulera alla på en å samma gång :p
 
Sv: Grattis!!

Grattis cämela som med sin Inbyflickan tog tredje segern för året överlägset vid dagens lunchtävlingar på Boden. Dessutom med favoritkusken "Långben" vid tömmarna....:love:

:bow: :banana: :bump: :banana: :bow:


åh tack så mycket! känns så himla skönt att det gick vägen. ove körde precis som jag sa och vilken enkel match det blev för henne. jag är så stolt över henne.

ps du kan se loppet här eftersom du missade det http://tv4.se/klipp/83120.html


Mehl: tack du med :D
 
Sv: Grattis!!

Är ganska ny här och satt och kollade runt och fick se att det faktiskt fanns trav människor här också!!!!:rofl: :rofl: :rofl:

Så jag tänkte passa på att gratulera alla er som har haft framgångar med era hästar , och som Red Mile skriver man vet vilket slit , jämmer och elände det kan vara bakom varje framgång. Och han har helt rätt ett GRATTIS kostar så lite men värmer väldigt mycket.

Själv har jag två varmblod i stallet. Min stora har fått börjat gått som ridhäst då han inte klarade av att tävla längre och den lilla jag har dröjer det innan jag får se ute på banan då han är född i maj.

Men jag har några jag hjälper till med så helt utan start häst är man inte......:rofl: :banana: :banana:

Grattis cämela , kollade på nätet på din häst och vad fin hon var. GRATTIS till dig och till er andra.
 
Sv: Grattis!!

Måste kännas bra, trots att du inte hade några större förhoppningar. Grattis, Monsieur de Mai till 2:a platsen och dom inkasserade poängen.
 
Sv: Grattis!!

Grattis alla!!!!!Kul när det går bra. själv är jag väldigt dålig på att gå in på denna tråd och jag glömmer alltid att kolla upp när Bukehästarna startar :o , men nu går jag in och grattar alla i en klump liksom:D
Bukepållarna Rules!!!
 
Sv: Grattis!!

Ja Grattis Frigge,kom inte ihåg vad du hette här först,men kände igen hästnamnet:bump:
 
Sv: Grattis!!

Grattis ALLA igen...jag tycker som Red:Mile, men har lite svårare att hålla mig uppdaterad och hålla koll på alla namnen....men det gör ju inte att jag inte uppskattar era hästars prestationer...och er i människosläktet också :D

:bump: :bump: :bump:
 
Sv: Grattis!!

Tackar så mycket Mehl, cämela och juvelen.

Den här segern värmde verkligen efter all uppståndelse som varit inför den här starten! :crazy:
 
Sv: Grattis!!

Grattis till alla ni som vunnit och fått fina placeringar. Jag har ju som vanligt ingen koll... men är lika glad för allas framgångar ändå.
Stort GRATTIS!!!! :bump: :bump: :bump:
 
Sv: Grattis!!

Jag är helt lost på vilka som presterat vad :D Eftersom ni inte skriver i hur gick loppet-tråden ;)


MEN GRATTIS alla ni som har hästar som presterat bra :banana: :D :bump:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
443
Senast: hamilton1
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
24 25 26
Svar
517
· Visningar
13 553
Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 353
Senast: tanten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 611
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp