Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Grattis!!

Tack så mycet Juvelen och Oki! :)

Det var faktiskt största segern hittils!
 
Sv: Grattis!!

*knapprån*

Grattis PÄMMI till lunchsegern med Rolex Håleryd!

:bump: :banana: :bump: :banana: :bump:
 
Sv: Grattis!!

:bow: :bow: :bow: Stort GRATTIS både Frigge och Pämmi.....vad duktiga ni är :bow: :bow: :bow:
 
Sv: Grattis!!

Tackar tackar:banana: :) :) :)

Ursäkta att jag varit dåligt närvarande och inte rapporterat. mycket om mig har jag haft.

Detta satt riktigt bra. Han är bra när han är fräsch!!!!:love:
 
Sv: Grattis!!

*knapprån*

Grattis Jari och Black Runner till segern idag på lunchen! :bump: :banana: :bump:
Finfint odds OM man hade lirat....:bow:
 
Sv: Grattis!!

GRATTIS JARI!!!
3d-danse-lunettes.gif
 
Sv: Grattis!!

Tackar för alla Grattis! Jo, den satt fint:p
Har verkligen längtat tillbaka till "staketet" (Jag hördes nog över hela Gävle:cool: )
 
Sv: Grattis!!

Nämen GRATTIS GRATTIS Jari O Hans Vackra Springare...missade totalt men jag vet vad bra du tyckt han varit och det är ju underbart att få kvitto på det också:banana: :banana:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
628
Senast: Lady_S
·
Tjatter Ny tråd då det första bingobrickan innehöll två rutor med samma text, detta är nu korrigerat och den gamla tråden låst! Årets första...
27 28 29
Svar
561
· Visningar
15 731
Senast: Mineur
·
Övr. Barn Vad föredrar ni till era barn? Har alltid tänkt att jag vill ha mina barn i en liten byaskola för att jag själv gick 2år i en liten...
2
Svar
20
· Visningar
2 413
Senast: tanten
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
22 220
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Vilken färg på papper?
  • Dressyrsnack 17
  • Hovlera

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp