Gul spindel, någon som vet? *bild*

Sv: Gul spindel, någon som vet? *bild*

Zuzzi skrev:
nämen den va ju fiin :) och vilken kvalité på bilden!! vad är det för kamera du har??

hehe jasså?? jaha då var den väl bra då :p jag hade pappas kamera :bump:
 
Sv: Gul spindel, någon som vet? *bild*

Såna där har vi massor av hemma!
var ute och fikade i gräset förra sommaren, jag hade jättetrevligt ända tills jag upptäckte att det kryllade av såna där i hela gräset!
Jag kan väl inte påstå att jag är förtjust i spindlar direkt.
Speciellt inte stora källarspindlar, eller korsspindlar.
 
Sv: Gul spindel, någon som vet? *bild*

jo den va ganska söt, men den va läskig :D
 
Sv: Gul spindel, någon som vet? *bild*

de ändrar färg, eftersom de är en blomspindel. så om den sitter på en vit blomma så blir de vita och på en gul blomma så blir de gula.

så det var en likadan du hade i köket :D :p
 
Sv: Gul spindel, någon som vet? *bild*

ja vet ja googlade på som bara den när ja hittade den... :angel: var livrädd att den skulle vara giftig för oss människor.. :D

usch.. ja förstår att du inte ville plocka mer vinbär iaf :) :p
gillar inte helller när de kryper på mig, men så länge dom håller sig på avstånd kan de va fina! :D
 
Sv: Gul spindel, någon som vet? *bild*

det var min pojkvän som tog bilden med hans kamera, en Sony DSC V3 (tror jag att den heter :o ) :D
 
Sv: Gul spindel, någon som vet? *bild*

okej =)
har faktiskt aldrig sett en sådan innan så ja blev jätterädd :D
jag gillar inte heller spindlar, men denna va så fräck med den gula färgen, så den va ju fin :D
 
Sv: Gul spindel, någon som vet? *bild*

min pappa hade en gul spindel på foten. jag hade aldrig sett en sådan spindeljag trodde den var giftig och att den skulle bita pappa och då trodde jag att pappa skulle dö :cry:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
860
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 188
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 454
  • Artikel
Dagbok Nej, jag tycker inte att det är särskilt ensamt när man bor mitt i spenaten bland vilddjuren… I början av sommaren hade jag ett...
Svar
3
· Visningar
727
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp