Här fortsätter vi att störa oss på rimliga o orimliga saker, del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är lite förvånad över att se att du var inblandad,du brukar ju vara rak och korrekt.
Jag hade ingen aning om att din mamma är dement,så det finns ju en chans att inte heller @BornAgain hade det heller.

Hon visste det, jag skrev i en av hennes trådar om hennes släkting.

Som sagt, jag känner att det kvittar vad jag hade gjort. Hade jag PM:at hade det blivit fel, som jag gjorde nu blev det fel.

När @BornAgain skrev att hennes släkting vägrade gå trodde jag i min enfald att det var slutet på det hela. Då kändes det verkligen inte som en bra idé att börja PM:a för det hade verkligen varit att gnida in det. Jag försökte visa hänsyn och vara försiktig. Men det blev fel och sedan kom drevet. Jag kan också tillägga att jag våndats över hur jag skulle hantera det här så det skulle bli så bra som möjligt.

Jag ångrar som sagt att jag bjudit in och det var sannerligen inte jag som startade det här. Jag sitter och grinar nu faktiskt så jag ska gå och lägga mig. Jag orkar inte mer.
 
Stör mig på att jag är trött. Lite mesigt att gå och lägga sig redan. Men jag är en mes idag tror jag, och det stör mig med.
 
Att jag har semester ensam när ingen av mina vänner eller sambon har :(
Fruktansvärt tråkigt att ha semester själv :rofl:
 
Är man inte online hela tiden missar man tydligen en hel del drama, men det stör jag mig inte ett dugg på. Stör mig däremot på att någon som tydligen inte varit direkt inblandad i vad än för ordväxling som skett, får ta en massa skit för vad andra användare tydligen har skrivit O_o

Känns ju som ett ytterst märkligt förfarande även för att vara på buke :cautious:

@athena_arabians :heart
 
Att jag har semester ensam när ingen av mina vänner eller sambon har :(
Fruktansvärt tråkigt att ha semester själv :rofl:
Jag tycker det är helt underbart att vara helt ensam. Att få tänka en tanke till slut! Men så har jag tre yngre barn också som firar midsommar på annan ort eftersom jag kurerar en lömsk jäkla blodpropp i benet och inte kan åka nånstans..den irriterar jag mig enormt på, däremot.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
120 177
Senast: Lilla
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
19 961
Senast: Mkb
·
Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 740
Kropp & Själ Hej! Jag fick i fredags förra veckan en ordentlig knuff i bröstet av en häst. Gjorde ont men var inte värre än att jag skrek till och...
2
Svar
23
· Visningar
1 288
Senast: Modest
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp