Bukefalos 28 år!

häst gör bus när jag kollar bort

Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Brukar han stegra på vägar/i rondeller menar du?

haha du är för rolig :rofl::rofl::rofl:
Säg någonstans han inte har gjort det ännu.
Han släppte alla sina hästar på torget (in show)
och ja faktiskt stegrade med dom :O
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Bukefalos är ett diskutionsforum.
Ingen mail..

men svara på de om du så gärna vill då.skrev att detta BEHÖVS inte svara så. asså att det var inte riktat mot nån annan än challe99

bråkstake....
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Som vaddå?

Rider naken på motorvägen eller?
har sett honom flera gånger, men hästarna har hanterats säkert.
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

finns de som tänker på säkerhet alldeles för mycket , och de är de som faktiskt råkar ut mest för olyckor. Jag (som är galnast i gänget iskåne ) har ju ALDRIG skadat mig eller ens fått ont. Jag är ju den enda som inte fått åka ambulans än ju xD så ajni du får butta ut mig på 61 nästa gång vi ska rida över. helst när en stor långtradare kommer ! ;)(ironisk för de som inte förstår )

detta mejl är riktat till challe99 INGEN annan behöver svara på detta.

Vi lär Jonsons tjurar att stegra på flygplatsen xD :bump::banana:
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Vilket torg?

Om det var under en show vågar jag nog anta att torget inte var trafikerat
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Då torget troligtvis var avspärrat elelr på annat sätt uppmärksammat på att en show pågick. Skillnad.
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Då torget troligtvis var avspärrat elelr på annat sätt uppmärksammat på att en show pågick. Skillnad.

haha :rofl:
Knappast avspärrat, samma sak när han tränar på stranden

En som inte har koll på chika här, hör jag xD
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Då torget troligtvis var avspärrat elelr på annat sätt uppmärksammat på att en show pågick. Skillnad.

Berätta gärna skillnade på ett avspärrat torg och en öde rondell?
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Trafikanter och trafik är samtliga som rör sig.
det finns gott om GÅNGtrafikanter, åtminstonde på torgen häromkring.

Stranden är säkerligen också "avfolkad"
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Som vaddå?

Rider naken på motorvägen eller?
har sett honom flera gånger, men hästarna har hanterats säkert.

Person angrepp ? han får göra som han vill. för han hanterar de säkert.Men jag får inte de för jag hanterar inte mina hästar säkert , Fast du inte ens vet vad jag har för hårfärg xD

du har inte tänkt på att du faktiskt går på mig peronligt genom att säga hur jag hanterar mina hästar genom bilder och skrift. kan inte tänka mig att han var så här duktig när han börja. Han kanske var den galna personen som jag som testa allt och sedan hitta talangen genom att testa sig fram. Alla är olika i typ jag är det personen som är galen och kan hitta på de mest osanolika sakerna. Men JAG har ALDRIG ALDRIG utsätt min häst för fara.

rondellen var också avstäng. min kompis stod ju i vägen ;)
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Borde väl egentligen era föräldrar ha gjort.

Torg är vanligtvis till för gångtrafikanter. Avspärrat så är det bara tillgängligt för behöriga.
Allmänväg är till för samtlig trafik, inkl lastbilar mm.
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Nu ska du få lära dig vad personangrepp är..



är du dum på riktigt eller har du övat?
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Trafikanter och trafik är samtliga som rör sig.
det finns gott om GÅNGtrafikanter, åtminstonde på torgen häromkring.

Stranden är säkerligen också "avfolkad"

Läs på lite om honom. Detta gör ju bara saken patetisk när du diskuterar nått du inte har en anning om.

Jean tränar sina hästar på stranden där folk rör sig, badar och lever. Han går ju inte runt med avstängnings skyltar och band först :)

Det finns allt filmer att låna eller ladda hem om honom. Det är ju rätt dumt att diskutera något som du inte har koll på, eller hur?
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

På vårt torg är det bilparkeringar, cykelbanor och gågator så det finns allehanda trafikanter där.
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Berätta gärna skillnade på ett avspärrat torg och en öde rondell?

vi svarar inte älgen nå mer nu, vi skriver med varandra och såna som skriver vettiga komentarer nu. tycker detta börjar gå för långt, vill inte få denna tråd förstörd också bara för "tanten " inte tycker vi är tillräckligt bra i hennes ögon .
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

Så om han bär sig korkat åt skulle det rättfärdiga andra att göra det?

Inte i mina ögon iaf
 
Sv: häst gör bus när jag kollar bort

På vårt torg är det bilparkeringar, cykelbanor och gågator så det finns allehanda trafikanter där.

Lite skillnad på storstad och lantligt, sverige och Franrike ;)
Våra torg är inte trafikerade. Skulle vara riktigt kul om det kom en bil på plattan eller gröna torget xD
 

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
8 473
Senast: Juli0a
·
Ridning Jag är rädd varje gång jag rider min häst. Sitter hela tiden med en känsla av att han kommer att bocka och sticka iväg. Ska dra...
Svar
8
· Visningar
3 209
Senast: AbCdE
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
782
Senast: Trassel12
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 250
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Pall till hög säng?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp