Bukefalos 28 år!

Hästens utfodring 2011 SLU

Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jag sökte den kursen idag. Kommer antagligen inte att få läsa den men man sökte iaf! Tänkte plugga lite på distans innan jag väljer en "riktigt" utbildning. Var ju ett par år sedan man läste någon så lite mjuk start :)
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Hej!

Jag ska också läsa kursen. Har läst en del foderlära innan men inte specifikt för häst och det är ju aldrig fel med lite uppfriskning ;)

/Emelei
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Tjoho. Jag är just nu 11:e reserv. Så jag hoppas verkligen det är ett par stycken som hoppar av :)

Ska börja läsa djurens beteende nästa vecka och hade verkligen varit så skönt att börja med fodret efter det sen. Så här hålls det tummar :)
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

kl

Kul att vi blir fler och fler, hoppas som sagt att så många som möjligt kommer att komma in...:D Roligt att de är en del ändå, längtar nu..kurslitteraturen skall vara fastställd om ca 2v om jag inte minns fel. Vill bara att allt ska dra igång nu!!
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jahapp på Måndag infinner sig dagen som är 8v innan kursstart vilket innebär att kurslitteraturen ska vara fastsställd :D Hoppas de blir så också, är ju nyfiken.

Någon av er som står på Kö som fått något ytterligare besked?
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jag står fortfarande som 6:e reserv, men nu lutar det åt att jag inte kommer att kunna läsa den oavsett.. :( Jäkla Alfakassa med sina regler :mad:
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Tack för den informationen :D Tyckte du att du ändå fick ut vad du förväntat dig av kursen?
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Betazoid har läst denna kursen för ett par år sedan som noterat i inlägget :) Slunik som hon länkar till är vad jag har förstått den sidan där allt ligger, där igenom man gör prov osv..
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Slunik är systemet där alla SLUs kurshemsidor ligger, på kurshemsidan högst upp, finns en länk till fronter. I fronter kan man göra olika typer av prov och lämna in uppgifter beroende på vad kursansvarige bestämmer. Kursmaterial som distribueras elektroniskt brukar också läggas upp i fronter. För att komma in i fronter behöver man ha ett studentkonto, information om hur ni får det kommer innan kursstart, ofta på mailen. Det är möjligt att ni kan skapa konto här redan nu: http://www.slu.se/sv/utbildning/nystudent/it-information/datorkonto/
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Nu har jag klickat till mig boken som vi ska ha till kursen :D Vet inte om man får skriva pris och vart? Vågar inte chansa..De andra artiklarna, tror ni dem kommer finnas på Slunik eller ska man leta upp dem själv?
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jag undrar om när sista dagen är som man vet om man är antagen eller ej. Står fortfarande som res 11. Vill ju veta nu om jag får vara med eller inte :)
Någon som vet det?
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Ingen aning :confused: Maila eller ring och fråga, men borde ju varit efter sista definitiva och det har ju varit..men kanske är det endan fram till kurs start!?
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Har fått hem boken :D Hästens näringsbehov och utfodring..
Har bara startat att smygläsa lite de första sidorna, men oj vad jag är taggad..har någon av er andra fått någon vidare information på mail eller liknande? För jag har inte fått ngn alls :confused:
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

har någon av er andra fått någon vidare information på mail eller liknande? För jag har inte fått ngn alls :confused:

Alltså kursen börjar inte förrän i slutet av mars, jag säger Chilla! Så här lång framförhållning brukar det inte vara med kursinfo, det kommer när kursstart närmar sig. Just nu har säkert kursansvariga fullt upp med de kurser som går nu.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Distans på SLU, är det någon som vet varför den är inställd? Jag har sett fram emot att läsa kursen i ett par år nu och när jag äntligen...
Svar
9
· Visningar
1 576
Senast: lewellyn
·
S
Hästmänniskan Är det någon som ska läsa distanskursen Hästens Utfodring på SLU, som startar i mars? Har anmält mig, och såg att kursen var full. Det...
2
Svar
25
· Visningar
2 445
Senast: Kratus
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 585
Senast: Sonic76
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
4 848
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp