Bukefalos 28 år!

Hästens utfodring 2011 SLU

Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

hihi, bara jag som är så otålig och tycker om att vara ute i god tid och ha kolla på läget ;) Yrkesskada antar jag..:p
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Ah det var ju ett + för dig då ;) Jag läser den lite när jag har tid så på raster osv...intressant bok, nästan så man blir intresserad av att satsa allt, bli veterinär liksom :p hihi..men en sak i taget..
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

:bow: Precis så känner jag med, lite som från big bang och fram till mänskligheten idag ;)
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Hej alla :D Idag fick jag mail ifrån kursansvarig med alla uppgifter osv antar att ni också fått det ;)
Såg att ALLA Måste skicka in mail för att bekräfta sitt deltagande, är ju kanonbra så får vi hoppas att ni som ännu står i kö kanske ramlar in :) Det var tydligen starkt intresse i år..

Nu återstår bara några veckors väntan innan vi kan logga in och hugga tag i detta :banana: Någon mer som köpt boken? Jag har inte kommit så mycket längre i min än de första sidorna, slö läser när jag har tid över..Är de bara jag som är så löjligt taggad över detta ? :p
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Det visade sig att jag ändå inte kommer få några pengar från alfakassan, så nu är jag skittaggad igen! Hoppas verkligen att jag kommer in jag med! :D Var just in och kikade på studera, står fortfarande som 6:e reserv.. *hoppas hoppas*
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Ja alla instanser har ju sina egna roliga regler..:p ringde FK idag hade kö plats 448 eller något liknande..tur att man kan välja att bli uppringd när det är ens tur. Jag håller tummar för att du kommer in :)
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

448!! :eek: Helskotta, sitter man i kö så länge hade jag nog fått en hjärtinfarkt när telefonräkningen kommer :p

Och tack för tummarna! :D
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

:rofl: haha ja vad säger man FK i ett nötskal, men som sagt tur att de nu har lagt till med tjänsten att dem ringer upp mig..
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Hur går det allihopa, jag har tydligen haft alldeles för mycket omkring mig så jag har inte ens uppfattat att vi kunnat börja med quizz osv..:confused: Skummade igenom schemat och mailat igår och uppfattade att jag skulle logga in :idea: Känner mig sååååå smart :p

Nu är quizzen inskickad men jag trodde det var den vi skulle ha 100% på men inte..får se hur det gick med den. Jag har ju ingen övrig erfarenhte än det man snappat upp här och där.

Såg också för er som står på reservplats så är det from söndag de går igenom om det finns plats för er, så änsålänge får ni hålla tummarna :bump:

Tycker att SLUNIK är lite krångligt ännu, men det ramlar nog snart på plats :) Bara invänta foderprovet på posten och sätta igång..Lycka till allihopa :D
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Förresten någon som hittade fram till länken där man ska kunna byta sitt tillfälliga lösenord?
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Knapplån

Jag har kommit in på kursen och gjort foderprovet som kom med posten igår. :-)
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jag har också kommit in.
Fick foderprovet igår men har inte gjort det ännu, ska göra det imorgon kväll när någon är hemma. Jag är expert på att misslyckas radikalt i köket och hösilage i micron känns som att det kan sluta i katastrof för mig:D
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Delvis knapp

Roligt för er båda :D
Har också fått mitt prov men inte hunnit göra, ska låna en våg av en kompis så blir när jag hinner hämta den, kanske imorgon :)

Håller med dig _moa_ känns som om det är ett galet experiment :p Men det ska nog gå vägen kom ihåg GÅ ALDRIG IFRÅN MICRON UNDER TIDEN!! hihi
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Jag blev visst antagen idag. Hoppsan hejsan.
Bara att vänta på att bli registrerad på Frontersidan (är ju SLUstudent redan) och hoppas att de gör det fort. Lite sen att få veta idag..
 
Sv: Hästens utfodring 2011 SLU

Grattulerar :D Ja men jag känner mig som att jag själv fått veta det nyss..så välkommen in i matchen :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Distans på SLU, är det någon som vet varför den är inställd? Jag har sett fram emot att läsa kursen i ett par år nu och när jag äntligen...
Svar
9
· Visningar
1 576
Senast: lewellyn
·
S
Hästmänniskan Är det någon som ska läsa distanskursen Hästens Utfodring på SLU, som startar i mars? Har anmält mig, och såg att kursen var full. Det...
2
Svar
25
· Visningar
2 445
Senast: Kratus
·
M
Övr. Barn Bakgrund: Vi har en tioårig flicka, ganska känslig sak som vi redan från början fått stötta och pusha i alla situationer. Hon blir lätt...
Svar
11
· Visningar
2 585
Senast: Sonic76
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
4 848
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp