Sv: Haha!

Vilken härlig bild!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En såndär ögonblicksbild............. :rofl:
 
Sv: Haha!

Ibland lyckas man....hon såg lite...speciell ut på första bilden om man säger så, men söt!
 
Sv: Haha!

Vad FIIN! :love: Hon är lite annorlunda mot de bordercollie jag sett. Jättefin hund.
 
Sv: Haha!

Tack :D Hon är väldigt charmig och har verkligen utsrålning, men är inte speciellt fin att se på :angel:
 
Sv: Haha!

HaRLeKIn skrev:
Vad FIIN! :love: Hon är lite annorlunda mot de bordercollie jag sett. Jättefin hund.


Jaa, absolut! Border Collie hör till en av de "tråkiga" raserna i mitt tycke. Men hon var ju inte alls som de hundar jag annars har sett! Supersöt!! :love:
 
Sv: Haha!

Haha fy bubblan va ful :rofl:

men så söt den va, i vanliga fall... ;)
 
Sv: Haha!

naaaw så söt hon va :D å vilken fin teckning :love: som de över mejj så brukar dom "vanliga" bordercollies vara väldigt trist ..... men jätte vacker :love:
 
Sv: Haha!

:D

Bordercollies? Tråkiga? Nääe!
Man får leta länge för att hitta hundar med mer utstrålning och personlighet :love:
Fast visst, vissa kan se lite konstiga ut... Speciellt dom med kort päls & "ljusbruna" ögon.

Men våra 2 är helt underbara!

{d894e30c-f758-46c6-83bd-442b0544a2fe}.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har gått och blivit sjuk, tror jag. Har fått bland annat utmattningssyndrom och dom har hittat nånting avvikande i min hjärna. Under...
Svar
13
· Visningar
1 770
Senast: Guldaskig
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 437
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 156
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 916
Senast: jemeni
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Vad är rätt
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp