Bukefalos 28 år!

Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tack till det empatistörda klientel som på fullt allvar la en raket på marken och skickade iväg den mot mig och hunden när vi var ute nyss. Rena turen att den studsade och bytte riktning. Min hund brukar aldrig bli påverkad men där blev han rejält skärrad. Jävla idiotjävlar :rage:
 
Tack till det empatistörda klientel som på fullt allvar la en raket på marken och skickade iväg den mot mig och hunden när vi var ute nyss. Rena turen att den studsade och bytte riktning. Min hund brukar aldrig bli påverkad men där blev han rejält skärrad. Jävla idiotjävlar :rage:

Fan vad less man blir :banghead: :rage:
 
Nyss hemkommen från föräldrarna.
Alla satt lugnt vid bordet och snackade, sedan började det smälla utanför. Blev världens fart på både mig och brorsan för att samla ihop barn och grejer och komma hem till katterna :D Han har två katter som inte är vana vid smällare och raketer, jag har en hona som är skotträdd. Pappa var också där och for hem till sin katt. Mamma och hennes sambo har också en katt. Vi gillar katter i den här familjen :D
 
Hon var inte dum. Mest blond :angel:

Hm...så vitt jag minns var det en fux...inte någon skimmel. Kan ju enas om iaf att vi inte kom överens. ;)

Förresten, vill du ha en o annan film på Wilson o dig när ni rider lektion för vem det nu var? Vet inte kvalitén direkt, har inte tittat på dem. Jag gick igenom galleriet häromdagen o skulle radera men tänkte jag skulle fråga dig först innan jag tryckte på knappen. Skicka i så fall mailadressen. :)
 
Hm...så vitt jag minns var det en fux...inte någon skimmel. Kan ju enas om iaf att vi inte kom överens. ;)

Förresten, vill du ha en o annan film på Wilson o dig när ni rider lektion för vem det nu var? Vet inte kvalitén direkt, har inte tittat på dem. Jag gick igenom galleriet häromdagen o skulle radera men tänkte jag skulle fråga dig först innan jag tryckte på knappen. Skicka i så fall mailadressen. :)
Gärna! :) ninnurur@gmail.com
 
Äntligen har det slutat blåsa,meeeeeeeeeeeeeeen.........................nu regnar det istället :)
Ja ja,bättre än blåst,
Väntar på att maten ska bli klar sen ska jag o vovven gå ut. Har hört en smäll hittills men den var långt bort.
 
Hann inte färga håret för jag blev fast på Mio för länge. Kom hem med en ny matta att ha vid soffan. Vovven älskar den. Jag med :love:

Men naglarna hann jag fixa så dom är fina!

Någon ny tröja blev det inte för jag passade inte i den jag sett ut :(
Provade byxor med men det skulle jag inte gjort. Större än någonsin..
Men tänker inte må dåligt ikväll.
Nu är jag hemma hos svärföräldrarna och firar nyår och firar en försenad jul eftersom vi hade sjukstuga på julafton. Så det blir lite julklappar att öppna om en stund.
Jag tar tag i livet nästa år istället. Ikväll tänker jag njuta av god efterrätt och ris a la malta och en chokladbit eller två.

Gott nytt år på er :heart
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 633
Senast: Smoothi
·
Gnägg Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. :( Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 220
Senast: ameo
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 816
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
60 112

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Forl kostnad?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp