Bukefalos 28 år!

Hallå där! Vad håller du på med? del ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
Styrde upp med mat hemma, sminkade mig och drog sen iväg på fest med pojkvännen. Underbart folk och trevlig stämning, drack 2 cider otroligt långsamt på 4 timmar(Hade betydligt mer med mig, men kände ingen lust att dricka upp allt.) Nu ligger jag i min säng, äter chips och tänkte strax sova. Alla andra lämnade jag strax efter tolvslaget.

Vet inte om det är för att jag är deprimerad, eller blivit äldre (26...) men har verkligen inte känt för det sociala på sista tiden, i alla fall inte fest. Ser mest fram emot sängen när jag väl kommit ut.
 
Andra omgången med rödvinssås blev väldigt god! :d vi har haft en fantastiskt trevlig kväll, skrattar mycket, ätit gott (och för mycket) druckit gott fast Mackmyra rök blev inte någon ny favorit. Den smakade inte otäckt men lite för lite och för kort. Nu har snart alla mina barn kommit i säng. I natt har jag fyra! :love: Finaste barnen som ser varandra som syskon, de har vuxit upp tillsammans och det oss föräldrar som extraföräldrar om det inte är våra biologiska barn. Roligt är att maken och extra barnens pappa har umgåtts på samma sätt när de växte upp.
 
Vaken, trött är bara förnamnet, har nog sovit max 4 timmar, migränen ligger bakom vänster öga och lurar och jag förbereder mig på en delad tur på jobbet 7-12,16-21:15.
Jag är inte riktigt säker på att jag fixar dagen faktiskt :crazy:
Hästarna har i alla fall överlevt natten så det är ju toppen!
 
Helt slut som artist! Jag hade precis lyckats somna när halva byn bestämde sig för att skjuta raketer och smällare. Vaknade abrupt och ena kissen blev skiträdd. Sen kunde jag bara inte somna om. Stod utanför och tittade mot stallet ett bra tag men det verkade lugnt, fick sen ligga och läsa nästan en timme för att kunna somna. Det är så skönt att jul och nyår är över för den här gången!
Sitter nu på jobbet med knappt 4 timmars sömn i kroppen. Trött!

Hästarna verkar må bra iaf, jag är såå glad över att jag tog in dem. Annie har legat och sovit o Pinnen verkar ha ägnat natten åt att röja i boxen.
 
Godmorgon. Vaknade 6.15 och kunde inte somna om. Lika bra det, då kanske jag kommer i säng i tid. Jobb imorgon. Vet inte hur jag ska ta mig upp ur sängen då. Tur det är en kort vecka. Bara 3.5 dag, sedan är det helg igen.

Dagens plan är stallet. Och på em kommer svärföräldrarna ner på middag.
 
God fortsättning till er alla.
Funderar på att kliva upp men ligger nog kvar en stund till. Det jag ska göra idag är att åka till stallet men har kvällsfodringen så det blir ikväll. Tänkte titta på tv Tour de ski och packa lite
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Såg första avsnittet av den danska serien Huset. Glatt överraskad blev jag. Där får man se vilket klientel gängkriminella är. Sen kommer...
2
Svar
22
· Visningar
1 604
Senast: Smoothi
·
Gnägg Men vad trist att hästnet ändrat hela layouten. :( Jag som gillade att söka på ras redan på första sidan. Jaja, kanske lika bra att man...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
11 033
Senast: ameo
·
Mat Går det att få vanlig hårdost att hålla sig god mer än ett par dagar? Hur i så fall? Jag tycker att osten är god när jag precis öppnat...
2 3
Svar
45
· Visningar
1 624
Kropp & Själ Jag märker mer och mer att min hjärna sviker mig. Och det stör mig rejält. Hur fan gör man för att hålla hjärnan i trim?
2
Svar
37
· Visningar
1 773
Senast: Karro-Lina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp