Hålle en tumme eller två..

Gnist

Trådstartare
Tulla_huvud_2.jpg


Lilla fina damen Tulla är hos vet. och verkar illa skadad :cry:

Yorkwann meddelande nyss detta via sms. Uppdatering kommer senare.

*mkt ledsen Gnist*
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Ja, jag hörde just från en annan bukefalist. Hemska nyheter! Skriv när du fått någon uppdatering.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Fy *gråter*

Fick nyss höra av YW :(

Håller alla tummar & tår för världens goaste Tulla..
 
Senast ändrad:
Sv: Hålle en tumme eller två..

Men fy så hemskt! Håller tummar och tassar här!
Vad är det som har hänt?
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Hälsning från YW:

Tulla lever iaf, är rejält skadad dock. Mer får YW berätta om hon känner att hon vill.

Tullan blev påkörd :/
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Nu hoppas vi att det går bra fortsättningsvis för henne också lilla fina damen :love:
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Nämen lilla stumpan då... :(
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Men stackars liten!
Kompisens JackRussel tjej blev illa påkörd och de gav inte mkt hopp att hon skulle klara sig, men hon är helt frisk idag 6 månader senare.
Vi håller tummar och tassar för att det går lika bra för den här lill vovvan!!
:banana: (Bli-frisk-snart-dans)
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

kl


Vad gulliga ni är! Tack!

Tullan är kvar på Blå Stjärnan inatt. Hon lever, får syrgas, dropp och smärtliindring. hon har inte brutit ryggen och, som det ser ut nu iaf inga massiva inre blödningar, dock ska de fortsätta kolla upp det. De håller på och kollar huvudet på henne nu, men har vi tur så är det hjärnskakning bara. (Hon har blött ur mun och öra) Flera frakturer och sår och fram är benet av på flera ställen, frågan är hurlångt upp. Revben är av. Men det är inte roligt att lämna henne :( Men de lovade att ringa och berätta under natten och morgondagen.

Med tanke på att det i princip var frontalkrock så sa Vet att denna hunden hade änglavakt! En så liten hund ska inte överleva en sån krock med en bil. (Hon voltade över hela bilen och landade 3-4 m bakom) :crazy:

Sen kan man ju ha en massa tankar om saker man kunde gjort annorlunda, men försöker slå bort det, för jag tror faktiskt inte jag hade kunnat göra annorlunda......

:(

Min skatt
090517-Buster287.jpg

Diverse2261.jpg

DSC01351.jpg

RidturBiMaj163-1.jpg
 
Senast ändrad:
Sv: Hålle en tumme eller två..

Usch så otäckt :(:crazy: Vi ska hålla tummar och tassar här borta också och hoppas att hon kryar på sig!
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Så hemskt. Jag håller tummarna för att hon blir bra snart igen!
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Tänkte väl att jag kunde få reda på lite mer om saken här. Blev ju jätteoroig när jag fick smset, och mamma blev också ledsen när hon hörde det :( Hoppas allt ordnar sig till det bästa nu!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 279
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: cewe
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: LiviaFilippa
·
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 484
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp