Bukefalos 28 år!

Hålle en tumme eller två..

Sv: Hålle en tumme eller två..

1506656o03xivpe45.gif


.............
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Gud vad otäckt :eek: :cry:

Här hålls tummar och tassar för att hon ska bli helt återställd.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Usch, vad hemskt.

Trots att vi inte vet vilka ni är så håller vi tummarna för att allt går bra och att hon snart får komma hem
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Självklart är hon det, fd ödeskogsbo som hon är och hon kommer att ge skadorna en rejält fight!

Vi håller fortsatt tummar och tassar här och Rix skickar en uppmuntringsbuff..
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Nämen vafan. Hur i helvete kan du ha sådan fruktansvärd otur?
Håller hårt i tummarna.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Fast i det här fallet hade hon tur..

Bilen var ju bara på håret att klippa både häst och YW på hästen. Lilltullan var ju alldeles bakom och på lite sidan av vägen, så bilen var väldigt fel ute.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Fast i det här fallet hade hon tur..

Bilen var ju bara på håret att klippa både häst och YW på hästen. Lilltullan var ju alldeles bakom och på lite sidan av vägen, så bilen var väldigt fel ute.

Ja, tur i oturen.:D Men att öht hamna i vägen för en sån där bildrulle:crazy: ovanpå alla anda olyckor.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

*kl*

Men jisses! Jag håller tummarna stenhårt för att din fina Tulla ska klara sig!! Kraaaaaaaam
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Tack alla.

Hon har opererats nu, men de kunde inte gipsa henne för hon var för svullen och för blåslagen. Så hon hålls ganska nerdrogad nu. spricka i skallbenet och (nått med örat, om trumhinnan spräckts elelr nått, kommer inte ihåg riktig vad hon sa där) hon kommer kanske ha problem med hörseln på det örat framöver. De ville fortfarande inte lova nått, men ju längre tiden går nu ju ljusare ser det ut för henne.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Tänker massa på er bägge två. Nu har jag pratat med spökena, både männsko- och hundform och de ska ta hand om henne.
STOR MEGALODONTKRAM från mig och She!!!
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Usch vad hemsk händelse. Vi håller tummar och tassar för att din lilla hund ska bli bra igen och snart får komma hem.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 666
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 659
Senast: cewe
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
896
Senast: LiviaFilippa
·
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 524
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp