Hålle en tumme eller två..

Sv: Hålle en tumme eller två..

(För snart har de väl modifierat storyn så att du stod på vägkanten och kastade den lilla hunden på bilen när den passerade i 4 km/h?)

Med tanke på historiens utveckling skulle det faktiskt inte förvåna mig...

Jag kan knappt tro att det finns så idiotiska människor.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Jag fattar inte att de ens kan med att bete sig på detta idiotiska vis :mad:
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

HELT OT!!

Måste bara säga att jag har så oerhört svårt att läsa "arga"/allvarliga inlägg från dej! Enbart pga den STRÅLANDE glada blomma du har som avatar! :)

Hur seriöst/ bildande/ "tillrättavisande" eller "argt" det du skriver är så slutar det alltid med att jag tittar på blomman och ler lite...

Sorry! Helt OT, men har tänkt på det så många gånger att jag var tvungen att säga det nu.

/Swat
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

:rofl:

Jag har provat byta blomman mot andra avatarer, men det blir en del protester då.. Blomman är tydligen "jag" :eek: :D
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

kl


Och nu kom det fram varför de kräver mig på pengar. De har ingen helförsäkring på bilen... :-/

Vad var det jag sa? Av någon anledning så är det alltid så det brukar vara när betalnings- och ansvarsviljan är låg.

Skönt att höra att den lilla skruttan mår bättre i varje fall! :)
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Han hade varit och försökt få sympatier av stallägaren, så hade stallägaren sagt;

" Du får la säga te din fru att dämpa sig!"

Så hade han gått :p

Det var itne riktigt det svaret han hade tänkt sig...
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Nä, tror inte helelr de kommer utreda, men bara att den finns, just för försäkringen osv. :)
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Jovisst, en sak med pengar, men att ändra storyn så drastiskt. Att jag nu inte var med utan att hunden gick SJÄLV vid vägen :crazy: Och sen ska de ha träffat mig , sen är jag inte med alls.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Det bevisar ju hur korkade de är.
Om det på något vis blir en tvist så är det ju inte precis ettplus i kanten att ha ändrat sin story flera gånger.
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Jovisst, en sak med pengar, men att ändra storyn så drastiskt. Att jag nu inte var med utan att hunden gick SJÄLV vid vägen :crazy: Och sen ska de ha träffat mig , sen är jag inte med alls.

Storyn behöver ändras drastiskt om de ska få det till att du ska hållas som ansvarig. Skulle du ha varit långt från hunden och hunden hoppat framför bilen och orsakat skadan så skulle du ha varit skadeståndsansvarig. Nu vill de inte bara slippa betala för din hunds skador. De vill få dig att betala skadorna på bilen.

Sjukt är det. :crazy:
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Det bevisar ju hur korkade de är.
Om det på något vis blir en tvist så är det ju inte precis ettplus i kanten att ha ändrat sin story flera gånger.

Förhoppningsvis har försäkringsbolagen god koll på vilka utsagor som har gjorts. :)
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

Att man ens har mage att be om någons sympatier när man nästintill kört ihjäl någons hund - enbart p.g.a sin egen dumhet! :crazy:

Mycket ska man behöva höra innan öronen trillar av...
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

ja eller hur. Jag hade kännt mig jättedum ÄVEN om hunden hoppat ut i vägen elelr liknande. :crazy:
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

TV4, lokala nyheterna, samt ett inslag i "riktiga" TV4. dock var det om försäkringar på djur, om hur det kan vairera och om jag var nöjd med vården osv. De filmade när jag står och betalar med Tulla i ryggsäck :D
 
Sv: Hålle en tumme eller två..

http://tv4play.se/nyheter/lokala_nyheter/boras?videoId=1.1332390

Jag var ju tvungen att kolla upp detta och hon ser ju ut som rena rama filmstjärnan :love:


Hur det hela hanteras av kvinnan som körde på är ju bara skamligt, att hon kan stå ut med sig själv efter att hålla på sådär :mad: Det ska ju räcka för dig och Tulla att stå ut med själva olyckan utan att behöva ta itu med idioter också. Skickar över lite energi till er!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 280
Gravid - 1år Vet inte om detta är rätt varken forum eller prefix men gör ett försök iaf. Måste få skriva av mig och kanske bolla lite tankar och...
Svar
10
· Visningar
1 571
Senast: cewe
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
863
Senast: LiviaFilippa
·
Gravid - 1år Känns jobbigt att skriva en sån här tråd men gör det ändå. Är det någon som blivit sjukskriven för depression under graviditet? Hur...
Svar
10
· Visningar
1 484
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Katter och spädbarn
  • Hundhantering
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp