Halloweentråden.

Sel

Trådstartare
Jag "firar" väl inte Halloween som så, men jag vet att vi är några i tråden som gillar att pynta och pumpa och klä ut oss och greja. Är lite sent ute, men det vore roligt med bilder och ideér på relaterade ting! :)

Här karvade vi äntligen vår första pumpa för året, kanske gör jag en till imorgon om jag slutar tidigt. Ska ställa ut lite annat smått och gott i trädgården och har monterat höstig ljusslinga.
1667166134576.png
 
Jag "firar" väl inte Halloween som så, men jag vet att vi är några i tråden som gillar att pynta och pumpa och klä ut oss och greja. Är lite sent ute, men det vore roligt med bilder och ideér på relaterade ting! :)

Här karvade vi äntligen vår första pumpa för året, kanske gör jag en till imorgon om jag slutar tidigt. Ska ställa ut lite annat smått och gott i trädgården och har monterat höstig ljusslinga.
Visa bifogad fil 104255


Halloween är i morgon, så vi har gott om tid på oss att pyssla och fixa och fira.

Så här ser det ut på utetrappan hos oss. (Pysslet inne har jag nog inga bra bilder på.)

DSC_1214.JPG

Jag gillar pyssel och jag gillar odling, så halloween passar mig perfekt. :D
(Godiset kan jag vara utan.)
 
Jag "firar" väl inte Halloween som så, men jag vet att vi är några i tråden som gillar att pynta och pumpa och klä ut oss och greja. Är lite sent ute, men det vore roligt med bilder och ideér på relaterade ting! :)

Här karvade vi äntligen vår första pumpa för året, kanske gör jag en till imorgon om jag slutar tidigt. Ska ställa ut lite annat smått och gott i trädgården och har monterat höstig ljusslinga.
Visa bifogad fil 104255
Jag ska gå till Skogskyrkogården och tända lite ljus på de äldsta gravarna ikväll.

Kommer kanske karva en pumpa om det finns tid! Men det är mest för att det är roligt. 😃
 
Jag gjorde som @hastflicka och hängde ut en hink så att de inte behöver knacka på. Är det ongar ute (och det är det, men alldeles för tidigt! Jag hann ju inte ens hem från jobbet innan de började gå!) hittar de säkert hit. :)
Önskar jag hade tagit mig tid att göra ett pentagram under skallen istället för bara en cirkel. :D
1667239267575.png
 
Vi pysslade ihop två pumpor igår som står och lyser ikväll.
Barnen är bara 2,5 och 1 år så vi ställde dem på baksidan för att inte bjuda in små spöken och slippa bli skrämda innan läggdags 🙈

B2356C6C-9455-467D-97E9-0E1D30B8C625.jpeg
 

Liknande trådar

Tjatter Hur ser det ut? Tänker ni pynta? Tänker ni baka, eller klä ut er? Har ni köpt pumpor? Är huset ständigt hemsökt? 👻 Jag köpte första...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 466
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 500
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
830
Senast: Bison
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 970
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Hundhantering
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp