Har du gjort det del 4.

Jag förstår inte? Jag kan inte räkna alla ggr som jag har ridit under alla dessa år!

Har du kört in en häst?
 
Har ridit in ett antal hästar ja.

Har du trillat av på ett kul sätt någon gång?

hmm funderar.... det har säkert hänt kommer inte ihåg allt, men "voltade" över huvet på ponnyn en gång när jag nödbromsade honom mot ett dike:p, jag hamnade på rumpan i diket så det kanske såg lite kul ut iaf:idea::p

samma
 
Det skulle väl kanske vara när jag var liten och lyckades landa på fötterna. Eller den gången då jag skrittade barbacka på min ponny och satt och dagdrömde, för när hon körde ner huvudet för att äta satt jag plötsligt på marken, jag tror att vi blev lika förvånade båda två!

Samma
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 608
Senast: CaisaCax
·
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
Svar
17
· Visningar
1 225
Senast: Blyger
·
Anläggning Haft min foderhäst hos en kompis, nu ska han åka hem, Nu vill kompisen jag målar där lösdriften är, samt byter ut nån bräda. Kan jag då...
2
Svar
31
· Visningar
2 932
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 059
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Kön kattungar 4st
  • HJÄLP ! Halsband + ute katt

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp