Har du gjort det del 4.

Sv: Har du gjort det del 4.

Har gått och väntat, men vågade inte starta någon för jag antog att nån hade gjort det!:D

Har ingen egen häst, men dem hästar jag rider i både Tyskland och Sverige står på box.


Samma
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Jag letade lite jag med men ingen hade gjort det and the show must go on :D

På box.

Rida med brösta eller förbygel?
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Han är väl känd för hoppfolk, Hans Delling.

Samma.
 
Sv: Har du gjort det del 4.

På sätt och vis, har bott i tvåfamiljshus och även hyrt lösdrift på gården (inte av grannen utan av storbonden som äger hela gården)

Samma
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Ja. När jag jobbade på Irland så bodde vi som jobbade där i huset tillsammans med stallet precis utanför. Det var på en stor herrgård med två stora stall.

Har du något rosa i ridutrustning till dig själv?
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Ja.

Har du blingpannband till din häst på tränset?
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Har gjort bandageunderlägg en gång i tiden men dom har jag inte kvar.

Har du ridit idag?
 
Sv: Har du gjort det del 4.

Ja... skulle bada med hästen, men hon tyckte att jag kunde bada själv så hon kastade av mig i vattnet och sprang upp på stranden. :crazy:


Samma
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 608
Senast: CaisaCax
·
Anläggning Jag ska bygga några boxar i min ladugård, men har fastnat i ansökan om förpröving. Dels är jag frustrerad över att jag behöver ansöka om...
Svar
17
· Visningar
1 228
Senast: Blyger
·
Anläggning Haft min foderhäst hos en kompis, nu ska han åka hem, Nu vill kompisen jag målar där lösdriften är, samt byter ut nån bräda. Kan jag då...
2
Svar
31
· Visningar
2 940
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 063
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp