Bukefalos 28 år!

Det finns inte bara ett utseende på lugg. Om det ser bra ut eller inte beror på hur den ser ut och vem den sitter på. Jag skulle inte vilja ha luggen som visades på bilderna. På mig blir det inte bra.
Jag väntar på en tid på VC. Drygt en vecka kvar.

Det är ju självklart att det är så. Om man passar i lugg eller inte beror helt på ansiktsformen. Bilder av Hollywoodkändisar eller stilgurus från Buke ändrar knappast på det.

VC :up::up::up:
 
Ja jag såg det. Det var därför jag föreslog att du kanske skulle be om att få komma tidigare. En vecka kan vara länge ibland.
Ja, det är lite lång tid, men jag tror inte det finns tid före det om de inte får in en avbokning.

Men jag får kanske ringa i morgon. Jag har inte ätit ordentligt på snart ett dygn. Lite torkade bär, nötter och nyponsoppa har jag fått ner.
 
Ja, det är lite lång tid, men jag tror inte det finns tid före det om de inte får in en avbokning.

Men jag får kanske ringa i morgon. Jag har inte ätit ordentligt på snart ett dygn. Lite torkade bär, nötter och nyponsoppa har jag fått ner.
När du inte ens kan äta ordentligt är nog en snabb kontakt klokt.
Så skippa det där kanske, och ring.
Vi står där bakom dig och stöttar
 
@Magiana när man mår riktigt uselt finns bara två måsten: äta och sova. Koncentrera dig på det. Ät regelbundet även om du inte äter så mycket, och sov på regelbundna tider.

Jobba om du tycker att det känns bäst, eller sjukanmäl dig om du känner att det behövs. Du kan vara hemma hela veckan utan sjukintyg från läkare, det behöver man först på åttonde kalenderdagen. Och snart har veckan gått så att du kommer till vc.
 
Ja, det är lite lång tid, men jag tror inte det finns tid före det om de inte får in en avbokning.

Men jag får kanske ringa i morgon. Jag har inte ätit ordentligt på snart ett dygn. Lite torkade bär, nötter och nyponsoppa har jag fått ner.
Be dem att skriva en liten lapp med ditt nummer så de kan ringa omedelbart vid avbokning. Jag har fått tid snabbare till magnetkameran och kanske även Neurocenter vid fler än ett tillfälle på det sättet och där har vi väntetid på månader. Man får ju vara beredd att kanske dyka upp med kort varsel om man får en sådan tid men det kan ju vara värt i ditt fall.
 
Jag har precis tvättat håret och det är nu helt nerkammat och platt. Jävla fittkärringsfrisör som övertalade mig att spara ut det. Någon riktig frisyr måste det ju finnas att ha i stället för det här. Jag känner mig som något katten släpat in. Håret är helt stripigt och jag ser slemmig ut.
 
Jag har precis tvättat håret och det är nu helt nerkammat och platt. Jävla fittkärringsfrisör som övertalade mig att spara ut det. Någon riktig frisyr måste det ju finnas att ha i stället för det här. Jag känner mig som något katten släpat in. Håret är helt stripigt och jag ser slemmig ut.

Du. det KÄNNS så, men det är inte så. Du låter som jag när jag är deprimerad. Allt är fel. Oavsett.
Gör inget drastiskt, vare sig med hår eller annat utan andas, yoga och sov och ät. Krisar du kan man ringa jourhavande medmänniska eller jourhavande präst om man behöver prata. Gör en fläta av det och sen klipper du din vanliga frisyr asap.
 
Jag har precis tvättat håret och det är nu helt nerkammat och platt. Jävla fittkärringsfrisör som övertalade mig att spara ut det. Någon riktig frisyr måste det ju finnas att ha i stället för det här. Jag känner mig som något katten släpat in. Håret är helt stripigt och jag ser slemmig ut.

Men bara för att luggen är lång behöver du inte låta håret bli platt och ligga slickat mot huvudet.
Jag har lång lugg och lite lockigt hår, varierar mellan platta, locka eller låta det vara naturligt och bara sätta upp luggen. Typ såhär.
https://www.instagram.com/p/BVkHo9pHFD9/
 
Du. det KÄNNS så, men det är inte så. Du låter som jag när jag är deprimerad. Allt är fel. Oavsett.
Gör inget drastiskt, vare sig med hår eller annat utan andas, yoga och sov och ät. Krisar du kan man ringa jourhavande medmänniska eller jourhavande präst om man behöver prata. Gör en fläta av det och sen klipper du din vanliga frisyr asap.
Jag ringde faktiskt jourhavande medmänniska för ett tag sedan men kom aldrig fram. Det bröts när jag nästan hade kommit fram och sen orkade jag inte vänta i kön en gång till.

Det här måendet har uppkommit senaste veckorna. Och sedan ett tag får jag en del poäng på madrs-testet. Betydligt mer sedan igår.
Men fittkärringsfrisör är ett nytt epitet:D

Allvarligt: du låter rejält under isen. Borde du inte sjuka dig kommande vecka? Att hantera folk kanske inte är det bästa just nu.
Jo, jag har tänkt tanken. Jag klarar kanske att hantera shoparna men inget som kräver koncentration. Senaste veckorna har varit ett aber att jobba (egentligen hela tiden efter semestern).

Men bara för att luggen är lång behöver du inte låta håret bli platt och ligga slickat mot huvudet.
Jag har lång lugg och lite lockigt hår, varierar mellan platta, locka eller låta det vara naturligt och bara sätta upp luggen. Typ såhär.
https://www.instagram.com/p/BVkHo9pHFD9/
Jag kan nog inte sätta upp det så där. Och jag har fortfarande för hög panna för att det ska vara snyggt att visa allt.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Går det eller blir håret förstört då? Hår som hår eller? Saken är den att min hårkant på huvudet (ovanför pannan) inte är helt rak utan...
Svar
1
· Visningar
2 462
Senast: lilstar
·
Kropp & Själ Kära vänner, det kan vara så att jag har en 30-årskris*. Eller så är det bara time for change. Mitt hår är cirka 100% dödstråkigt...
2
Svar
27
· Visningar
3 586
Senast: Silkisif
·
Kropp & Själ Jag har precis bokat en tid hos frisören om bara några veckor och har redan panik! Hur ska jag klippa mig? :o Googlar som en galning...
2
Svar
32
· Visningar
16 466
Senast: elfi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp