Bukefalos 28 år!

Jag har spelat till och från sen i somras och kikat in då och då för att se om det blivit lediga platser, men det har aldrig funnits de gånger jag tittat. Det kanske är dags att starta ett tredje buke-kvarter?
 
Jag var med i ett av de andra Buke-kvarteren förut. Det hjälpte mig en bra bit på vägen, men ledaren "någon som hette typ Orchid.." hade lämnat in, dvs var inte delaktig längre, vilket gjorde att ingen rensade i derby osv. Allt var helt vind för våg, inga nestorer eller medledare fanns. När jag kommit tillräckligt långt för att veta att jag vill vara med i spelet och förstått lite av taktiken så lämnade jag det kvarteret och hittade det här sköna gänget, Bukefalos Supreme! Jag tror att det är en bra idé att ni börjar bygga upp ett nytt kvarter så ses vi kanske om ett tag, Lycka till!
 
Pony - Vad menade du med att supercell har "dummat sig" igen?
Vad har du hittat?
Dem nya expansionerna - tydligen har någon redan "knäckt koden" och upptäckt att det blir omöjligt att bygga ut utan att använda diamanter, för dem där extra "pappersrullarna" kommer bara att dyka upp typ en gång i veckan.

Hoppas den arga spelaren har fel, men det blåser ilskna vindar i Supercells forum just nu.
 
Det här är de regler vi använt de senaste veckorna:
  • Alla uppdrag under 320p slängs till och med fredag förutom Gruva 318p
  • Ingen tar uppdrag under 320p förrän tidigast lördag förutom Gruva 318p
  • Ull och Getmjölk slängs alltid oavsett poäng
  • Från lördag slängs allt under 315p. Ingen tar uppdrag under 315p
  • Allas målsättning är 2870p på 9 uppdrag.
  • Alla är beredda att ta ett extrauppdrag om det krävs.
  • Alla strävar efter att vara klara senast söndag, så att vi vet om vi behöver ta extrauppdrag eller ej.
 
Jag missade nog missförståndet? Jag tycker vi har vart väldigt tydliga med att alla ska kolla tråden här... Och annars så ja, jag tycker att vi fortsätter på spåret vi är på, jag tycker det går bra.
 
Jag missade nog missförståndet? Jag tycker vi har vart väldigt tydliga med att alla ska kolla tråden här... Och annars så ja, jag tycker att vi fortsätter på spåret vi är på, jag tycker det går bra.
Det togs uppdrag både på 313p, 307p mfl på tisdag-onsdag, gissar att man inte hade läst. Men sen upphörde det, gissar att man hade läst. Jag tänker att det inte är så lätt för de som varit borta ett tag att ta till sig vad som gäller just nu.
 
Det här är de regler vi använt de senaste veckorna:
  • Alla uppdrag under 320p slängs till och med fredag förutom Gruva 318p
  • Ingen tar uppdrag under 320p förrän tidigast lördag förutom Gruva 318p
  • Ull och Getmjölk slängs alltid oavsett poäng
  • Från lördag slängs allt under 315p. Ingen tar uppdrag under 315p
  • Allas målsättning är 2870p på 9 uppdrag.
  • Alla är beredda att ta ett extrauppdrag om det krävs.
  • Alla strävar efter att vara klara senast söndag, så att vi vet om vi behöver ta extrauppdrag eller ej.
Tycker vi kör på dessa veckan som kommer om ingen annan har något att invända. Let's go, team! :bump:
 
Det togs uppdrag både på 313p, 307p mfl på tisdag-onsdag, gissar att man inte hade läst. Men sen upphörde det, gissar att man hade läst. Jag tänker att det inte är så lätt för de som varit borta ett tag att ta till sig vad som gäller just nu.
Aha! Jag missade det, vet att Eggs var sjuk med feber och därför tog lägre uppdrag (men minimum 315 iaf om jag inte kommer ihåg fel) och ja det måste ju ha vart nått litet hjärnsläpp, så låga poäng har vi ju inte "tillåtit" på bra länge :) Så ja du har nog rätt, måste ha blivit missat.
 
Aha! Jag missade det, vet att Eggs var sjuk med feber och därför tog lägre uppdrag (men minimum 315 iaf om jag inte kommer ihåg fel) och ja det måste ju ha vart nått litet hjärnsläpp, så låga poäng har vi ju inte "tillåtit" på bra länge :) Så ja du har nog rätt, måste ha blivit missat.
Eggs skötte sig perfekt trots 40 graders feber!
 

Liknande trådar

Fordon Numera händer det att polisen bötfäller personer som spelar extrem hög musik i bilar i städer/samhällen så att folk inte kan sova. Nu...
Svar
0
· Visningar
462
Senast: Smoothi
·
Fritid När jag var ungefär 12-13år gick jag något år eller två kurser i tävlingssimmning, det dödade effektivt all glädje även i den...
2
Svar
20
· Visningar
1 033
Senast: Badger
·
Fritid När jag växte upp, hade vi en Amiga 500. Och ett Nintendo 8-bitars. Båda gick sedermera sönder, men jag älskade spelen till dom! Saknar...
Svar
18
· Visningar
672
Senast: MissFideli
·
Relationer Hur gör man? Jag tog pension förra året och trivs bra, men då de flesta av mina vänner fortfarande jobbar så har jag för avsikt att...
Svar
3
· Visningar
423
Senast: astronaut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp