Bukefalos 28 år!

High Chaparrall 2011

Sv: High Chaparrall 2011

Finns gott om plats på campingen än i alla fall.
//åke, direkt från chappen
 
Sv: High Chaparrall 2011

Finns gott om plats på campingen än i alla fall.
Vi kom vid sextiden nu ikväll och hamnade på reservcampingen (den till "höger" om ordinarie campingen), men här är bara litet drygt halvfullt nu. Går säkert in 30-40 husvagnsekipage till om man verkligen vill, och många tält. :)
 
Sv: High Chaparrall 2011

Nej, det blir ingen Chappen för mig i år....pojken fick feber så vi stannar hemma.
Men det kommer fler år, med lite bättre planering kanske jag tom kan åka utan barn ;)
 
Sv: High Chaparrall 2011

vart står ni?? Har ni sett till förra årets grannar? Dom står där nere med sin stora vagn.
 
Sv: High Chaparrall 2011

KL

Ingen som vet när man bör vara på plats söndag morgon för att inte missa något av tävlingarna?
 
Sv: High Chaparrall 2011

Har för mig att de brukar börja vid 9 men är inte hundra säker...
 
Sv: High Chaparrall 2011

Den har inte funkat ännu iår, enligt hemsidan jobbar de på att få igång den. www.rhclive.se

Tänkte ju hålla lite koll där fram tills på lördag när vi äntligen åker upp :laugh:
 
Sv: High Chaparrall 2011

Kl
Är det något drag ikväll nere i westernstaden?
Befinner mig på campingen på väg mot duschen, det är jag som antagit en lätt kräftröd färg... ;)
 
Sv: High Chaparrall 2011

Åsch..vad är väl några dagar på Chappen....helt underbart mysiga:love:

I år blir det bara ev ett kort dagsbesök i morgon..
 
Sv: High Chaparrall 2011

KL

Om allt går som jag vill ska vi ner imorgon...(håller tummarna stenhårt)...

Ska bl a hämta upp min nya sadel...:love:
Men blir nog till att hålla i plånkan så man inte förhandlar sej på annat också...:angel:

Mvh Domino_s
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 537
Senast: Snurrfian
·
Kultur Tänkte att vi kunde ha en tråd för livemusik under året, pepp inför och recensioner när man varit iväg. Kanske man kan möta upp någon...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 791
Senast: Piglet
·
Hundhälsa Var lite aktiv här för några år sedan, men sedan har jag bara kikat in då och då. Nu har jag dock bryderier som jag hoppas få tankar...
2
Svar
30
· Visningar
5 579
Senast: Sel
·
L
Anläggning Hej! Jag skulle vilja veta lite vad ni skulle tipsa om att välja av några olika stall! Jag har snart två ponnyer, har en nu och tanken...
2
Svar
22
· Visningar
3 374
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp