Hingstval 2024

Jag tycker det känns svårt att välja dressyrhingst i år. Det är flera av mina favoriter som sålts och kastrerats, det var ingen som lockade på årets bruksprov, och jag vill helst inte ta en hingst från hingsthållare med dålig djurhållning. Svårt år, men jag betäcker nog bara 1 sto då jag har väldigt många unghästar redan
 
Jag tycker det känns svårt att välja dressyrhingst i år. Det är flera av mina favoriter som sålts och kastrerats, det var ingen som lockade på årets bruksprov, och jag vill helst inte ta en hingst från hingsthållare med dålig djurhållning. Svårt år, men jag betäcker nog bara 1 sto då jag har väldigt många unghästar redan
Du får välja Spotilas :D
 
Inte mig du citerade men han har själv haft bockhov också vilket kan vara värt att tänka på förutom röntgenfynden. Själv skulle jag aldrig betäcka med honom då men tycker absolut att han visas fint.
Det säger jag inte emot. Undrar bara hur andra resonerar.

Själv hade jag inte heller betäckt med en accepterad hingst
 

Liknande trådar

Avel Här blir det inga föl i år, så får njuta av alla era fölbilder och se fram mot nästa år :) Tänker att det finns fler som jag, som...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
32 482
Senast: thoora
·
F
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
69 70 71
Svar
1 402
· Visningar
46 335
Senast: Gnist
·
Avel Ytterligare en Lövsta hingst är kastrerad, Dom Perignon. Någon som betäckt med honom i år?
2
Svar
25
· Visningar
1 855
Senast: MayGrace
·
  • Låst
Tjatter Årets första bokbingo är här! 30 brickor att fylla och jag tänkte vi kör från januari till sista april om ni inte tror det är för lång...
Svar
8
· Visningar
419
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp